Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Hva er riktig?? Rundt i ring = Jente fram-tilbake = gutt eller omvendt???
Meg og gutten min Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 ja jeg har hørt det slik du har hørt det. jeg venter gutt og her gikk den fram og tilbake:)
3-snart4-barnsmamma Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Hei! Rundt i ring er jente, fram og tilbake er gutt. Jeg har en tigerøye-pendel som jeg bruker en del. Den gikk i ring over magen min. Men om det er en jente i magen min er jeg likevel ikke 100% sikker på. Pendelen min har som regel vært meget treffsikker i andre ting. Bruker den til å spørre om råd til forskjellig. Den kan også svare meg på andre ting. Men viktig: en pendel skal ikke misbrukes!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Hva er denne testen for noe? noen som kan forklare?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Tok testen nå, min gikk rundt i ring 3 ganger. Har ei jente fra før, er gravid med nr 2 nå. I følge ringen så skal jeg da få 3 jenter : ) Blir morro å se om det stemmer da ....
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Stemte på meg sist (rundt i ring = jente) Den viser det samme nå ...så skal bli spennende å se på ul på mandag
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 kan jeg bruke forlovelsesringen som er i gull og en helt vanlig hyssing! må jeg ligge på ryggen og ta ringen over magen eller kan ejg stå rett opp og ned og ta ringen forann magen!?? hvordan gjøres dette her??????
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 27. oktober 2007 #9 Skrevet 27. oktober 2007 Hei:) jeg brukte gullring ja, men med en liten diamant på også... Tok et hårstrå fra meg og knøut ringen fast.. satt i sofaen mens jeg hold ringen over magen.. Den gikk rundt i ring så jeg skal altså vente jente.. hehe.. blir spennende å se:) heeeeeelst skal vell en annen person gjøre dette.. i og med vi kan ubevisst jukse eller nå... hehe:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #10 Skrevet 27. oktober 2007 den stemmte ikke på meg denne gangen..gikk fram å tilbake på meg men,jeg venter jente...har fått d bekrefta 3 ganger på ul nå så d e er ingen tvil om d i hvert fall:) hehe
Gliset :o) Skrevet 27. oktober 2007 #11 Skrevet 27. oktober 2007 Hei Jeg brukte gullring og et hårstrå. Holdt den over pulsen. Svingte fram og tilbake = gutt. UL avslørte også en flott snopp. Stemte altså på meg!
Labambie Skrevet 27. oktober 2007 #12 Skrevet 27. oktober 2007 Trenger ikke være en ring.. Du kan bruke hvilket som helst smykke du har.. Jeg har brukt både ring i halskjede og vanlig halskjede med anheng. Tatt den både over pulsen på handleddet og rett over magen. Jeg venter jente,det sier testen og!
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 28. oktober 2007 #13 Skrevet 28. oktober 2007 hmm prøvde med gullsmykke jeg fikk av gutten min til jul for 3-4 år siden og virket ikke som den leet seg så mye men virket som den gikk frem og tilbake!!! prøvde bare over magen!!!tett nedtil! var det riktig?
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 28. oktober 2007 #14 Skrevet 28. oktober 2007 Når jeg gikk gravid med første viste ringtesten gutt...altsåfrem og tilbake...fikk da jente....nå viser ringtesten jente,,rundt i ring....hehe...får se i januar da hva som kommer ut...spennende...
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 28. oktober 2007 #15 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har brukt min egen giftering og mitt eget hårstrå..holdt over pulsåra på hånda.. Har både holdt ringen selv, og min mor har prøvd det samme på meg, begge får samme svar; Jente!! Så det blir spennende å se om det stemmer..
mamiladi Skrevet 28. oktober 2007 #16 Skrevet 28. oktober 2007 Rundt i ring er jente, og frem og tilbake er gutt :-) Jeg måtte holde pendelen over magen for å få riktig resultat. Når jeg holdt den på håndleddet viste den jente, noe som er logisk for jeg er jo jente. Pendelen reagerer når du holder den på menns hådledd også og da viser den selvfølgelig gutt :-)
mamiladi Skrevet 28. oktober 2007 #17 Skrevet 28. oktober 2007 Glemte å skrive at jeg har en gutt i magen :-)
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 28. oktober 2007 #18 Skrevet 28. oktober 2007 Det har stemt begge gangene på meg. Jente begge ganger. Men mitt tredje barn (hvis jeg får det da) skulle visst bli tvillinger så mulig at jeg bør stoppe etter denne hvis jeg skal tro på testen, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå