Gå til innhold

Ang krangletreff i Trondheimlørd den 1 des.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger å bestille bord nå snart hvis vi skal ha plass.Tenkte bstille på Frati, men trenger å vite hvor mange vi blir. kan dere som vet dere skal bli med si ifra her eller på pm slik at jeg kan bestille bord snart.

Overnatting får dere ordne med selve, men vi tenkte bruke Nova hotel for de som vil samle seg der. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste gang har dere bare å konferere med meg først....

Jeg er tross alt på fest på lørdagen opg mannen jobber den helgen!

Skrevet

Hmmmmm, vel jeg gir meg ikke, en gang skal jeg da få til å treffe deg også, snuppa mi ;o))

Skrevet

Da skal jeg være med! Med stygge hæler. Den kvelden blir det dansing, ikke gåing.

Skrevet

men hvor kan man gå for å shake hoftene etter middag da. Det er jo tross alt "litt" begrenset albuerom på Frati??

Skrevet

Med stygge hæler? Det er de jeg ser på assa.... driter i pupper og romper, kun hæler!

Skrevet

Men hælene er jo stygge fordi vi har danset så mye, Skjønner du ikke det da?

Daaaahhh?!

Skrevet

Aner ikke.. Shaker ikke, men vet hvor bruktmarkedet er.. 45++

Skrevet

Jeg danser alltid når jeg er ute, men hælene mine er alltid pene. Jeg danser på tærne skjønner du!

Skrevet

Bruktmarked???

Nånei, her blir det rumba takter med eksotiske 20 åringer. ;o))

Skrevet

jeg skal ikke være med, men kan anbefale dere plasser å gå?

Downtown, der er det noe for alle.. Pianobar nede i 1 på den ene delen, den andre delen er det 80- talls, i kjelleren er det Åge-baren, der spiller de bare norske låter, oppe i 2 er det diskotek og en røykeværanda :-)

fet plass for store og små!

PS: køa er fettelang etter klokka 00!

TJOKKA

Skrevet

Om dere neste gang kan planlegge et treff LITT tidligere.... så kan det hende. Men kos dere :-)

Skrevet

Nei , deg har vi tatt for gitt Susse ;o))

Skrevet

Ja, jeg er jo egentlig med på hva det skulle väre.

Skrevet

Jasså Cat??? og hva med meg da?????????????????????????? Hold Yppert utenfor ja:-) Jeg skal bestille meg et lite bord med plass til en person (MEG) på Frati, hvis dere glemmer meg:-)

Skrevet

Selvfølgelig er du inkludert min Yppert , vil bare ha bekreftelse jeg på at du kommer kjære ;o))

Skrevet

Hei hei.

Willemo, dette har vi jo snakket om i et par måneder, følger du ikke med?

-Men likevel, jeg teller på fingrene. Jeg har bestilt vinterferiebilletter til AAAfrikAAA;-DDD -Så jeg lover ikke at lommeboka holder mål:-/

Jeg har lyst, skikkelig lyst, skulle en tur i høstferien men da skar alt seg, så Trondheim står for tur, den gjør jo det...

Jeg skal gjøre så godt jeg kan, holder det? -Jeg må jo ha med lillesnuppa også, for i og med nevnte AAAfrikAAA, så håper jeg jeg klarer å amme helt til etter vinterferien!!! -Og siden jeg må ha med lillesnuppa, må jeg vel ta med en barnevakt også, det baller på seg...

Så, den som lever får se.

Skrevet

Æsj...hvorfor må dere ha treff akkurat den helga ;)

har tradisjoner med diverse jule/advents greier så da utgår det nok for denne ugla..

Men håper dere får en knallfest... Hadde vært gøy å sett noen av ansiktene som sjuler seg bak nickene...en gang..men får vel kansje en mulighet senere en gang

Skrevet

Skulle gjerne likt å være flue på veggen der ja, sitti og fnisa av alle de saftige glosene dere lirer av dere ;-)

Sist jeg var i trondheim var jeg på uffa med mannen min. Han spilte i pønkeband på sine yngre dager (kanskje litt for tidlig til å bruke det uttrykket...)

Ja, ja dere får kose dere masse, høres veldig gøy ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...