mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg er tørst hele tiden! Går og pøser vann hele dagen, men uansett hvor mye jeg drikker føler jeg at jeg ikke får stillet tørsten! Noen andre som har det slik? Noen som har kjennskap til sv.skapsdiabetes? Kan det være det?
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Det tenkte jeg og først,men jeg er ingen lege. Ville hørt med legen på neste kontroll,evnt ringt på mandag. Lykke til:-)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Synes du skal gå å sjekke blodsukkeret ditt så snart som mulig. Dersom det er svangerskapsdiabetes, så er det viktig å få det under kontroll. Tørste er et viktig signal mtp diabetes.
Mamma05&08 Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Hei! Jeg har det på samme måte.. Drikker vann i stoooooore mengder, er nok langt over 3 liter dagen. Og klarer ikke å drikke noe annet!!! Skal til jm om noen dager, så får spørre da...
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2007 Du får dele svaret med meg da, skal ikke på kontroll før 8.nov. Jeg har også en hang på vann, og det er jo bra det da. Har en venninne som hadde kick på brus, og det er jo ikke særlig å bøtte det i litervis. Men denne tørsten er så plagsom at jeg driver å drikker på natten også. Må ha et glass stående klart på nattbordet, og det tyr jeg til både 2 og 3 ganger i løpet av natten! Slitsomt dette....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå