ha82 Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Ja Hei! Nå er vi snart en uke over termin.Og jeg som håper det skjer inatt!!Føles ikke sånn ut.Hva m deg??
4blir5 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 Har vært på modningsakupunktur for 5 gang, men kjenner jo overhodet ikke noe effekt av nålene. Hadde håpet å bli strippet, men åpningen (hvis den er åpen da..) ligger for langt bak til å komme til.. Trodde ting var på gang i natt for jeg hadde så vondt i korsryggen og nedre del av magen, men fant ut at det var fordi jeg lå forkjært...
ha82 Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg ble strippet på mandag.resulterte bare i blodig utflod.Har visst litt åpning, men det kan man visst gå med lenge..murring kommer og går, men tiltar ikke.VIL ha vondt!!har du bakoverbøyd livmor kanskje...
4blir5 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 har ikke sagt noe om det nei.. Hvordan finner jeg ut det? Fikk inntrykk av at en del av modningsprosessen vil føre til at åpningen kommer lenger ned etter at mormunnen er helt flatet ut..
ha82 Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 mm.Blir så utålmodig på slutten.Selv har jeg vært sykemeldt siden 8.uke av svangerskapet.pga. kvalme.Deretter bekkenløsning.Så sv.skapet har vært laangt,kan du si..Men blir uansett satt igang 2 el 3 på ullevål..hva m deg? Hvor skal du føde?
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg er også her... skjer ingenting. Kjent bittelitt murring men da må jeg kjenne etter! Hadde faktisk ikke trodd jeg skulle gå en hel uke over og det ser jo ut som det skal gå lenger tid enn det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå