Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Det er jo et av de "gammeldagse" nå, men funker fint til vårt lille bruk... kommer ikke til å bruke bilstolen noe særlig, og jeg fikk den for 400 kr. Helt enkelt og greit sete, men kan jo hende det ikke er noe bra ifølge noen inne her?
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Vi kjøpte det da vi fikk snupp og er kjempe fornøyde. Var det "hotte" da vi kjøpte det og det er under 2 år siden... Nå har de fleste base osv.. Men jeg kommer til å bruke det som det er! Veldig lett og praktisk. Går for å være et trafikksikkert sete og!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Maxi cosi har vært på markedet lenge. Om ditt sete er gammelt eller av nyere dato avgjør om det er ok å bruke det. Man bør ikke bruke seter som er eldre enn 3 år. Jo eldre det er jo sprøere i plasten. Vurderer selv et slikt sete nytt. Barnas hus har fast lavpris på 999. Da er jeg jo garantert at plasten i setet ikke er blitt sprøtt ennå. Base har jeg ikke vurdert ettersom jeg har vinterbarn og ikke kommer til å farte så mye de første mnd. Setene for de aller minste blir jo voldsomt dyre å bruke pr gang... Når man vet at de vokser så fort ut av dem..
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 kr 999?? I kundeavisen står de 1599 for maxi cosi cabriofx...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå