Gå til innhold

Ønsker et raskt lite synspunkt på natten til snuppa mi.. :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå begynt å legge henne kl. 19, hun sovner raskt og har sovet til kl.1 fått mat og så sovet med noen grynt og snøft og smokkegiving og bæsjebleie-skifting til kl. 6, da hun får mat på nytt. Hun er 3 mnd og veier 7,9 kg og vi har fått beskjed fra helsesøster om at hun ikke trenger mat på natten.... Bør jeg slutte å amme henne kl. 1 og heller vekke henne når jeg legger meg og amme da, eller bør jeg stagge henne med smokken..? Kan en 3 mnd baby være uten mat i nesten 12 timer, da? Synes det er alt for lenge når hun er så lita.. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Soennen min sov natta igjennom (ca 11 timer) uten mat fra han var 1 mnd til han ble 4. Saa begynte han aa vaakne for mat. Hvor vidt du vil la vaere aa gi mat eller ikke er jo opp til deg. Hvis du ikke er overbevist om at det er riktig aa la vaere kommer du ikke til aa klare det heller, smaa barn lukter usikkerhet hos mor :)

Skrevet

Hmm.... trodde det var når de var 6 mnd at de burde klare seg uten mat på natten jeg? Men helsesøster bør vel vite hva hun snakker om? Å mate babyen når jeg legger meg fungerer fint for meg - da våkner hun en gang mindre på natten enn om jeg glemmer det - men vet at mange har dårlige erfaringer med det også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...