Gå til innhold

Merkelig samtale med min ex nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noen mnd siden bruddet, men vi er gode venner og det har ikke vært noe dramatikk. Forige helg møtte jeg en fyr som jeg har kjent lenge, og ja...det skjedde ting og tang. Jeg hadde dårlig samvittighet ovenfor min ex, men jeg prøvde å fortelle meg selv at jeg ikke har noe grunn for det...

Noen har "sladra", for han har fått vite om det, og i kveld har jeg fortalt han alt sammen. Men i samme samtale kommer det frem at han har vært sammen med ei "venninne" bare noen uker etter bruddet. Dette er ei jente jeg såvidt snakker med, og egentlig ikke har så veldig mye til overs for. Har alltid sett på henne som en "trussel"...

Han kunne iallefall valgt et annet menneske...

Han ble rasende når han fikk høre om mitt lille eventyr, men han er søren meg ikke mye bedre selv... Jeg hadde iallefall vett nok til å ikke hoppe på kompisen hans.

Måtte bare få det ut... God kveld i stua.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt at noen av dere har "rett" til å være sur, dere er jo ikke sammen og kan gjør ehva dere vil. Men viss han har seg med en veninne av deg så hadde jeg blitt litt sur ja, men på venninna egentlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...