Ladybug~N&E Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 jeg kjøpte ingenting før lillemann blei født. på sykehuset her bruker de pampers og den har jeg fortsatt å bruke(liberoen var så tjukk at jeg ikke fikk brettet den ordentlig ned under navelen og han var så liten så den tynne bleia til pampers passet best da han var ny) han er 8uker og bruker pampers new baby nr. 1. 2-5kilo. kan bruke den leeenge enda. venter du stor baby?? jeg syns nemlig at libero mini er ganske stor. libero newborn 2-4kilo kan min bruke enda og han veier snart 5kilo. men du har jo en fra før av så du vet vel hva som passer best til barnet ditt;)
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg venter med å kjøpe bleier til vi vet fødselsvekta til jenta. Gutten vår veide nærmere 4 kg da han ble født og da var det rett inn i mini-bleiene til Libero, men lillejenta er estimert å bli en god del mindre enn broren var, så det kan hende det blir newborn på henne. Vi får vente og se. Har dessuten noen bleier i både den minste og den nest minste størrelsen liggende i en skuff fra babypakken jeg fikk gratis på apoteket :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå