Gå til innhold

Termin 14/2, overtagelse av nytt hus 15/2

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp, hvordan skal nå dette gå?

Fordelen er jo at jeg slipper alt av bæring og det kjipe med flyttinga. Men jeg vil jo gjerne være med å male o.l. Så det er litt dumt :o(

Må liksom ha en finger med i spillet, stoler jo ikke på at andre kan gjøre det like bra.. hehe.. Gleder meg jo ikke akkurat til å bo med en liten en oppi dette heller. Må jo bruke de første mnd av permisjonen til oppussing..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo rope over toppen så kommer vi og hjelper til:o)

Hvor har dere kjøpt?

Skrevet

Det er ikke mulig for dere å starte litt tidligere da?? Hos oss skal de vi kjøper av flytte ca. en mnd. i forveien, så da kan vi starte så smått og ordne før vi egentlig tar over..

Trasig å bo med en liten en midt oppi oppusing da, men samtidig kan jo du bare sette deg i sjefstolen og dirigere de andre rundt...

Kanskje du går 14 dager på overtid he he, så er oppusingen nesten ferdig:o)

Skrevet

:o)

Takk for det, tipper at det nok ikke er hjelpa som blir et problem her.. hehe.. Har jo en svigermor som ikke kan sitte i ro mer enn den tiden det tar å drikke en kaffekopp. Er vel mer det at jeg gjerne vil være med å ordne nye huset :o)

Har kjøpt rett ved barneskolen. Er bare spent på om vi får solgt vårt. Det ble lagt ut på finn nå ikveld med første visning neste helg.

Skrevet

Jo det er kanskje mulig, men det vet vi ikke før nærmere jul. Han som vi har kjøpt av tar over sin leilighet helt i slutten av januar. Hvis han får overta tidligere så får vi også, men hvis han må overta senere må vi også... De han har kjøpt av igjen driver nemlig å bygger.. så det er litt uvisst når det blir ferdig.

Og det vahngiger selvsagt av når vi må sette overtagelse på vårt hus også.

Skrevet

Nesten slik som vi hadde det!

Fødte 30. mai (leeenge over termin vel og merke), og hadde overtakelse av nytt, gammelt hus 3. juni. Ble ikke mye jeg fikk bidratt med, men var egentlig ikke så mye jeg kunne gjøre heller. Måtte gå ganske omfattende til verks, så mye folk måtte hyres inn for å bli klar i tide til innflytning (og utflytning fra gammelt hus).

Lykke til med begge deler iallefall :-)

Skrevet

Vi får nok masse hjelp til selve flyttingen, og utvask av gamle huset skal vi sette bort. Må bare slappe av og tene at andre klarer faktisk å male minst like bra som meg.. hehe :o)

Skrevet

Gjør som meg - det er bare til å føde 14.01 istedenfor:-D

Skrevet

Hehe.. men det passer litt dårlig inni resten av planene mine.. Skal ha en onte eksamen i slutten av januar/begynnelsen av februar, og den MÅ jeg få med meg..!

Dessuten vil jeg prøve å jobbe fullt så lenge som mulig før permisjonen for å få bra med fødselspenger.. hehe... Blæ det skal ikke være enkelt... Nei det er bedre at han holder seg inne til slutten av feb da tror jeg.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...