Gå til innhold

Jeg er kommet i reparasjonsalderen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært hos fastlegen i dag, med lang huskeliste i veska. Tatt influensavaksine og fått resepter mot øyekatarr og andre småvondter. Sjekket blodtrykk og kolesterol, blitt veid og målt (æsj) og fått time til GU og celleprøve og hei og hå...

Jeg føler meg ikke så gammel til vanlig, men akkurat i morges kjente jeg litt på den følelsen... Det er ikke til å komme bort fra at huskelisten er litt lengre nå enn før. Nå er det "payback time", som en venninne av meg pleier å si. Men gud så mye moro vi har hatt heldigvis, he he!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben! Jeghar akkurat kommet meg gjennom den første måneden med trening hos fysioterapeut, etter at jeg ahr fått konstatert artrose(!) i det meniskskaddekneet mitt. Gammel idrettsskade, hehe.... Gevinsten er at der denne fysioterapeuten jobber, er det også et bittelite treningsstudio - hvor jeg kan trene gratis, og det er dessuten en del av opplegget hun har satt opp.

SÅ:

-Gratis trening

-Fysio'n følger meg opp(les: personlig trener ;-))

-Knaing på benken av feilbelastede musklerettersom beinet har fått feilstilling(føler meg som en fotballspiller i eliteserien der jeg ligger og masseres og varmebehandles og gode greier!)

Best av alt er at keg har greid å rydde plass til dett to-tre ganger i uka hele måneden, så kanskje jeg kan få det til å bli en vane?

Har forresten også nettopp bestilt meg time til gu og celleprøver...lurer litt på mammografi også, jeg c",)

Skrevet

Alderen innhenter oss ja...og som en venninne av meg sa...at nå trener vi ikke lenger for å holde oss slanke og spreke,men for å komme oss ut av sengen om morgenen ;)

Da ble jeg samtidig fortalt at i vår alder er det eneste som trekker seg oppover er tannkjøttet...resten begynner å henge :)

Tar husarbeid og jakting på turbogutt som trening,og synes det er avslappende og koselig med søndagsturer.

Ellers er det som dere sier,fornuftig for oss jenter å ta celleprøver og mammografi.

Skrevet

Hehe.. god grunn til ikke gå til legen;=) Venter på innkalling til mammografi jeg... er det ikke det som skjer når man kommer i DEN alderen???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...