Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Hun blir forkjølet i ett sett. Nå har hun hostet siden jeg la henne kl 19. Hva gjør jeg?er så fortvila over dette Samtidig har jeg babyen med kolikk hylende oppi bæresjalet her. Klikker for meg snart :-(
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Kjøp Bronkyl i morgen, hjelper som bare det!!!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Huff, fikk lyst til å dra på nattåpent å kjøpe for deg nå eller har jo en bronkyl stående hjemme. Hvor bor du da.
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Er ikke bronkyl på resept? Skal til legen med henne på mandag så da kan jeg jo spørre om å få den. Blir gal av alt dette styret, nå hyler de i kor her.Vi bor på frogner nå, nettopp flytta fra skøyen
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Ja, mulig den er på resept, det var det jeg satt å lurte på, men spør om den på mandag, hvis ikke kan jeg få møtt deg i morgen, vi bor på haugerud, men har bil, skal til sentrum i morgen ved nationaltheateret, er der ca kl.12.
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Små tips som kan hjelpe en stakkars mamma og et stakkars barn Hevet hodeleie Masse kaldt vann. Virker slimløsende og roer hissige slimhinner Paracet- hjelper til å slappe av i muskulaturen Kald luft Til kolikkbabyen- holde varm på beina, surre et ullteppe rundt beina og legge varmeflaske under stumpen. NB! ikke for varm God bedring til jenta di. Håper dere får sove litt i natt
Miramor Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Ikke bruk den på kvelden, da kommer det opp slim som en blir plaget med om natten. Bronkyl er best å ta på dagtid, senest 4 timer før en legger seg. Har jobbet i mange år på lungeavdeling.
Miramor Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Datteren min var plaget med mye hoste/ slim, fikk konstatert mild form for astma. Nå bruker vi Ventoline og Flutide på babyhaler hver gang hun er forkjølet, forkjølelse m/mye hosting og slim er aldri noe problem lenger. Men glemmer vi å gi henne medisinene når hun begynner å bli forkjølet, så er hun i gang med den fæle hosten igjen. Så det har vært vidundermedisin for henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå