Karomamma Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Skjønner vi er flere gressenker som sitter i aftenens mulm og koser oss.... Karopappa er på Rush-konsert i Spektrum. Not my cup of tea med skikkelig 80-talls rock, men gutta har det nok som plommen i egget Jeg har jobbet i 3 timer nå (huff) mens jeg har kost meg med litt vin, mye PepsiMax og MYE smågodt. Har sett med et halvt øye på Idol og SenKveld. Vaskemaskin og oppvaskmaskin har surret og gått og lille snørrete Karosnuppa la seg klokka 19. Jeg synes egentlig det er litt deilig med en kveld alene innimellom, kjenner jeg. Kos dekk
Plutseliten :) Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Hallo! Er ikke skikklig gressenke..bare sånn alene i sofaen mens samboer går gjennom ukas aviser og jobber litt på pc. Jeg prøver å holde meg unna dere... for å spare armen,men titter innom nå etter å ha stemt på Linda i Idol,blitt imponert av Dagfinn Enerly"s utrolige pågangsmot og ledd meg skakk av akttegningen med Thomas og Harald. Fredagsgodtet er fortært,minstemann sover søtt,storesøster har kommet vel i hus og helgeroen senker seg En god klem til dere
Gummelillan Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Å ja, da. Gummismannen på fotball, matbit og så ut på byen. Jeg pusler rundt og forsøker å få skikk på heimen etter mye fravær siste uke, men jeg har vel mer eller mindre resignert og havnet i sofaen med laptopen på fanget og fjernkontrollen innen rekkevidde. Nå frister sengen voldsomt her, så natta til alle dere og så "sees" vi kanskje i løpet av helgen. Nattaklem fra
Natteravnen* Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Vin, Pepsi max og smågodt? det var ei salig blanding, Karomamma...............hi-hi-hi.
Karomamma Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 He he, og cashewnøtter til dessert.... Pluss et par turer på verandaen
Natteravnen* Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 -jauda, en x veranda- visitør veit korleis det følest..... veranda-visitør var et supert navn egentli.....! når eg tenkjer meg litt om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå