Gå til innhold

Noen spm:) Please svar!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen!!

Spm 1: Når kan man begynne å kalle seg høygravid?? Når det er igjen 10 uker?

Spm 2: Når er man fødeklar??

Spm 3: Er det mulig å ta spraytan hos salong no som jeg er gravid...??

Er i uke 26 og er grå som gammel asfalt! Og ser syk ut... ville følt meg bedre med litt farve på kroppen:) Samtidig som kiloene kommer på så vil litt farve gjøre selvtilliten bedre:)

Tok sol tidligere i svangerskapet og det var deilig! Men magen begynner å bli for tung til å ligge på hardt underlag på rygg!

Ja, der var spm for idag:) Håper noen kan svare!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høygravid er man når det er 40 dager igjen til termin.

Fødeklar er man når det er 21 dager igjen til termin.

Vet ikke med spraytan, men mener selvbruningskrem er ok. Men de vet det sikkert på salongen.

Skrevet

Hei! Jeg tror det er fullt mulig å ta spraytan selv om man er gravid; skulle ikke spille noen rolle det vel. Vet ikke helt når man er høygravid selv jeg, jeg er 32 uker nå, Føler meg ikke høygravid ennå. men jeg har ganske liten mage. Og har ikke lagt på meg no utenom magen,DIGG!!!! Man er sikkert fødeklar når det nærmer seg termin kanskje. Når man er tung og lei. Ellers da,formen fin?

Skrevet

Hehehhe, joda, formen er grei den:) Begynner å bli litt vanskelig med enkelte gjøremål som man tar for gitt! Som feks å shave bikinilinja... begynner å slite med å se der nede pga magen...:) Og det å shave leggene:) hehehhe!!!

Hva med deg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...