Gå til innhold

Eldre mødre er bredre enn yngre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har levd lenger og lært mer, og det tjener våre barn på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger etter deg Doppler...

Ble så utrolig glad når jeg så innlegget ditt!

Heia oss, heia oss!

Skrevet

Bedre eller bredere? Jeg har i alle fall blitt en bredere mor med alderen...

Skrevet

Hvorfor skrev jeg bredere? Jeg er bredere enn da jeg var ung. *tabbe* vil du og ha litt viiiiiiiiiin?

Skrevet

Les over:

Skrevet

Skal man først generalisere, så kan man jo si at eldre mødre ikke har like mye energi som yngre mødre.

Men jeg er nok enig med HI. Livserfaring skader ikke når man skal oppdra barn, men jeg synes ikke at 30 år er gammelt heller da doppler.

Skrevet

De fleste mødre er eldre enn de yngste mødrene.

Bredden er ganske forskjellig også,men mødre kommer generelt i alle fasonger.

Skrevet

Men vi er i alle fall blitt så brede at vi er ferdige med vgs. Personlig synes jeg det er litt trist når elever ved skolen blir gravide.

Skrevet

Personlig så synes jeg at det er litt trist når personer på rundt 30 år synes de er gamle. ;-)

Også er jeg helt enig, jeg liker også å generalisere, unge mødre er dårligere!!

Skrevet

Synes det er trist at man ikke kan respektere jeg.

Skrevet

Jeg er ikke gammel altså, men sammenlignet med de på 17 så føler jeg meg (heldigvis) gammel.

Skrevet

Jeg føler meg eldre enn de på sytten, men ikke under noen omstendighet føler jeg meg gammel. Gammel er man når man er 80.

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Barn tjener på å ha en mor som gir dem kjærlighet, omsorg, nærhet, et godt og trygt hjem, selvtillit, trygghet og en mulighet til å bli hørt og sett.

Det kan man gjøre uansett om man er "ung" eller "gammel" mor.

En mor er en mor, skjønner ikke hvorfor folk har et behov for å generalisere og sette folk i boks.

Don`t know, don`t jugde.

Skrevet

Det er ikke dermed sagt at den som er gammel har mer visdom/ livserfaring en den som er ung!! Det kommer an på hvilken bagasje en har det vet du.

Den må du ro lenger ut på landet med!!

Skrevet

Er såååå enig med deg!!!

jeg er selv snart 27 og venter mitt 4 barn. Jeg har stort sett gått hjemmeværende med alle barna siden de var babyer og trives med det.

Så jeg bruker 100 % tiden min på barna som jeg elsker,,,,

Er selv utdannet barne og ungdomsarbeider, og har passet og jobbet med barn siden jeg var 6-7 år gammel.

Skal nå videre på 5 års del utdannelse som sykepleier, men det blir ikke

før neste baby er 3-4 år og begynner i bhg.

Så jeg syneste at uansett alder så er en mor god mor for barna sine.

Uansett om en er oppe i åra eller under 20 år.

Noen velger å få barn i alder av 30 og noen under 20 år.. Hvorfor ikke respektere hverandres valg....

Skrevet

Hehe, jeg leste: Eldre mødre BREDERE enn yngre:)

Joa, du har et poeng:)

Skrevet

Jeg er en bedre ( og bredere) mor nå, enn når jeg var 20. Men om det bare kommer som følge av livsvisdom og lærdom eller at det kommer av at jeg har ti års praksis som mor, er vanskelig å svare på.

Skrevet

Hvis noen brødhuer tror de har de beste forutsetninger for å oppdra sine barn så nærmest mulig sin egen satte mal utfra hvor gamle de er, så må de gjerne få tro det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...