Gå til innhold

JUHU... Hemmelig JuleVenn....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vi i gang med ny hemmeligvenn runde. Og ettersom det snart er jul... (nærmer seg vaffal) Tar vi en hemmelig julenisse Venn.

Ettersom julen er for snille jenter og gutter, vil de som ikke har sendt tidligere i år, bli utestengt... (dere vet selv hvem dere er)

 

Påmeldingsfrist er 15 nov.

Utdeling dagene etter det.

Sendefrist 5 desember

og Avsløring 15 desember

 

send mail med navn, nick og adresse til : [email protected]

 

Skriv gjerne deres ønsker til julen, dine og barnas. Da denne runden, kan din hemmelige venn bestemme selv om de vil gi gave til deg, barnet ditt, gubben din, katten din, eller dere alle.

 

Minimun pris på gave med porto har vi satt til 150kr. Utover dette er det bare deres egne givergleder og godhet som setter grenser.

 

:):):):)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp og hopp :o)

Skrevet

ka du mener med at de som ikke har sendt,ikke får bli med..

Skrevet

Sikkert at de som har meldt seg på tidligere og mottatt gave i posten av andre, IKKE har sendt pakke selv. Er jo bare rett og rimelig at de utestenges synes jeg....

Skrevet

ja, de som ikke har sendt pakke til sin venn, etter å meldt seg på, dem blir ikke å få være med nå. er jo rett og rimelig, tenk selv så leit det er å bli utelatt i slike ting? hemmelig venn er jo for å glede andre, for folk som er tvers gjennom bare gode og snille, så hvorfor skal vi ta med dem som vi allerede vet kommer til å såre noen?

 

men gleder meg å sende pakke t min venn!! :):):)

Skrevet

opp å hopp å dans å sprett

alle kan være med - det er så lett!!

bare melde seg på

så skal man så få

 

en hemmelig pakke i posten!

Skrevet

dytt dytt, skal mase leeeenge eg :):):)

Skrevet

opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...