keshia Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 eg og min kjæreste bestemte oss for at jeg skulle slutte med p-pillene nå i høst. i september glemte jeg flere piller på brettet, og tok min siste pille 9.oktober. uken før dette var jeg trøtt og kvalm konstant,så jeg var litt usikker på om jeg var blitt gravid.men pillemens kom lørdag 13.okt, og dro igjen onsdagen etter, den 17.okt. vi hadde sex 19.,20. og 21. oktober. nå i slutten av denne uka har jeg fått så veldig murringer i underlivet! det murrer hele tiden og stikker innimellom. puppene har blitt ømme også. (jeg har aldri før hatt menssmerter før dagen TR kommer) jeg leste et sted at kjønnsleppene blir blålilla når man er gravid,og jaggu er ikke mine det!! spørsmålet her er om jeg kan ha blitt gravid sååå fort? ha eggløsning tidlig og likevel pillemensen? legger til at jeg har fått humørsvingninger og tar lett til tårene. når jeg kjente på tappen, kunne jeg nesten ikke nå fram med fingeren, og den har jeg kjent på før. jeg har fått myyyyye utflod de siste dagene, og løper på do for å sjekke om det er blod,men neeeida..tisser veeldig ofte også,og er utroolig oppblåst..får også krampe i leggene på kveldene.. problemet mitt blit jo at jeg ikke aaner når jeg kan teste? jeg vet jo ikke når ikm er... noen råd?
Spinella Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Nå skal du høre...... Det er sikkert vanskelig for deg å vite hvor lang syklus du har, siden du nettopp har sluttet på p pillen. Men "vanlig" syklus ligger på ca 28 dager, så ta nå utgangspunkt i det nå først, så får du heller telle neste gang du eventellt får mensen. 28 dager fra 13. oktober blir...... 9 nov. Det vil si at du har ikm rundt den 9, november en gang. Har du en syklus på 28 dager er i dag din dag 14, og det nærmer seg eggløsning, så ikke sitt her, gå og ha deg. Om det er noe mange av oss her inne vet så er det at symptomer ikke er til å stole på. Jeg vet at jeg selv er veldig flink til å bli kvalm og veldig følsom når jeg vet at det er en sjangse for at jeg kan være gravid. Så ha mye sex og håp på det beste. Super lykke til!!!
Spinella Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 He he, dette ble veldig belærende, og noe av dette vet du sikkert fra før, men prøver å gi deg et så bra svar som mulig.
keshia Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2007 takk for svar!!! aaner virkelig ikke hvor lang syklus er nå nei..det er det som er litt av problemet mitt... skulle mer enn gjerne hatt meg nå, men mannen er borte i helgen :-( snakket akkurat med en venninne som jobber på et legekontor.. hun rådet meg til å teste i morgen, for om jeg nå skulle være gravid så kunne jeg hatt eggløsning pga pillerot og pilleblødning være en mellomblødning bare...samtidig kan jeg være gravid men teste for tidlig da.. jeg tror jeg tester i morgen,men vet ikke om jeg tør!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå