Gå til innhold

er så lei meg....dritt samboer.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig lei meg nå. For 2 uker siden nevnte samboer at vi skulle til julebord sammen. Fra fredag til lørdag i Geilo. Han har en kompis til som skal ditt men han skal ikke ta med seg dammen pga hun likte det ikke ifjord.

Han ringte i da fra joben (nordsjøen) og når spurte når vi skal reise så sier han...Oh , glemte å si at det er bare meg og kompis som skal reise...Det er ikke plass til flere, og de to skal dele rom.

Er lei meg og skufet, han burde hatt nevnt dette for meg før de bestilte...nå lurer jeg på om han har tenkt å være utro siden han plutselig ikke vil ha meg med...

Hva synes dere?

Likker ikke å krangler med han når han er inorsjøen men i dag klikket det for meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da.

Skjønner godt at du blir skuffet ja.

Men tror ikke han kommer til å være utro av den grunn.

Han vill sikkert ha en guttetur i og med at kjæresten til kompise ikke skal være med.

Men synes du bør snakke med han om det slik at han vet hvordan du føler det angående denne saken.

Klem

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Syntes det var litt merkelig prioritering av han ja...men tror ikke du burde kaste deg over denne utrotanken, uten mer og gå på...Det er så grusomt ødleggende

Skrevet

Huff, klarer ikke dy meg: Kan ikke ta med dammen for hun likte ikke det i fjord. He he he....

Hørtes ut som en kjip mann det der.

Skrevet

Jeg syns ikke det er rimelig med en slutning om utroskap her i hvert fall, men det er jo såklart skuffende.

Siden denne kompisen ikke skal ha med seg sin dame, så ville kanskje ikke samboeren ta med deg heller og la det bli en ren "guttetur" istedet, og det trenger jo alldeles ikke bety at han skal være utro, bare ta seg en fest alene med gutta.

Men, joda, syns han burde fortalt deg om dette i klartekst før de bestilte..

Skrevet

Stakkars deg forstår deg veldig godt at du er skuffet:) Men min mening tror jeg ikke han er Utro men va vet vell jeg.. hadde jeg vært deg så ville jeg konfronter sambo ang. dette.. og de var jo du og han som skulle reise på julebord oxo:( Dårlig gjort over for deg.. en klem til deg

Skrevet

Jeg har nevnt for han hvordan jeg føler det, men han mener at det er noe i veien med meg...han sier at han har rett til den helgen..

Fra fredag til søndag er lang tid, har en dårlig følelse...

Skrevet

Det er ikke en gutte tur heler, det er damer som jober med de også...

Er dritt lei meg nå :(

Kranglet stygt med han på tlf

Skrevet

Ingen i ett parforhold har rett på en frihelg, rett på en guttetur eller rett på en jentetur..

Slike ting skal man være enige om, er min mening.

Han planlegger nok ikke å være utro, må jo ikke tenke det verste med en gang :) Kanskje han tror du ikke kommer til å få det noe gøy der?

Går det ikke å snakke med han da? Melde deg på likevel..?

Forklar han at du gledet deg til dette, at du også trenger litt fonøyelse i hverdagen :-)

Mamma var alltid med min stefar når jobben hans holdt julebord, han er også i Nordsjøen.

Skrevet

For meg så virker det som at siden kompisen ikke skulle ha med seg damen, så skulle ikke han hell..så ble de to som reiste alene..

Skulle tru de hadde blitt enig om det de to..

Ingen grunn til å mistenke han for å være utro..trur helle fristelsen for at de var to kompiser alene uten damer fristet bare..

MEN jeg hadde blitt veldig skuffet visst min samboer hadde gjort det samme mot meg!!

Siden han nenvte dere begge i begynnelsen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...