ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Hvorfor skal du bytte den ut da? Voksi er jo veldig bra da
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 liker ikke den pga all snøringen overalt..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 vi har kjøpt en kjempefin saueskinnspose.. husker ike navnet på den da men.. de er vel ganske like alle de skinnposene.. den er vi kjempefornøyd med.. jeg liker ikk voksi jeg heller.. store og stygge er min mening..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 mange som tyr til dunposene. stiv i pris men kjempegode. ellers så så jeg en annonse i hjemmet i går. vognposer i thermo til rundt 500 kr. www.going.no
mettings Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 enig med deg, voksi har for mange knytinger og så er den så stor.. Jeg skal kjøpe odenwälder eller hvordan det nå skrives. Det er dunpose og du kan få den med lammeskinn i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 sjekket nettsiden going.no nå og de posene så jo kjempefine og gode ut. sto at de kan brukes ned til 5-6 minusgrader og kaldere enn det har jeg ikke tenkt å dra ungen min ut i!! pleier jo å være litt kaldere enn dette i norge på vinteren men om man kler ungen godt i ull og varmt yttertøy i tillegg til pose og skinn tror jeg ikke han kommer til å fryse mer enn en unge i en dunpose til 2000kr. dessuten pleier jeg å slenge over et teppe og vogntrekket har jeg alltid på for å skjerme for vinden. et godt alternativ til oss som ikke har har råd til annet;)
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 har sett på den posen ja..likte den blå veldig godt..men lurer på hvordan den egentlig er..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 er jo bare å ta kontakt det for å høre hva de har erfart /fått tilbakemld. på. ellers så har man vel kanskje en angrefrist?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå