Bellen^2 Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Sniker med inn fra småtroll 0-1 år:) Junior er 10 mnd og er i ferd med å få tann nr 7. Han har hatt masse utslett i kinnene (han blir rød, varm og vablete) og noen tipset meg om at dette kunne ha med tennene å gjøre. Noen som har opplevd det samme?
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Ja, hun blir slik du beskriver ved hver eneste tann, har fått 16 tenner nå og hun har igjen utslett i kinnene så jeg regner med det kommer fler nå. Det hjelper å smøre med aderma krem, da er det borte til neste morgen som regel. Får den på apoteket og den er kjempefin for barn!
Bellen^2 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 Phu, godt å høre! Vi begynte å bli bekymret for at han kanskje hadde fått en allergisk reaksjon. Vi smører med A-derma Exomega (hvis det er den du mener) og den er kjempebra:)
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Jepp,den jeg mente:) Jeg trodde også det eksem de første gangene for hun blir så utrolig rød og vablete men det går bort hver gang og raskere når vi smører med kremen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå