Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Du får to tette, sant?? Åssen går det med graviditet og en liten hjemme?? Er det veldig tungt? Gratulerer forresten;)
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Takk:) Foreløpig går det ganske greit egentlig. Vesle er ei ganske tøff lita jente, som er tidlig ute med mye og klarer seg litt selv heldigvis. I tillegg har jeg jo lillebroren min i hus til å avlaste meg litt når mannen er på jobb. (noe han er ALT for ofte:p) Tror det skal gå veldig bra jeg, og er veldig positivt innstilt! Takk for gratulasjon!
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Så bra da;) Tror man kommer langt med den innstillingen hvertfall!! Og tenk når du er ferdig med bleieskift og alt, og de leker godt sammen...Det blir nok topp;) Har tenkt endel på dette med to tette(hehe rima), men hadde så tungt svangerskap at jeg ikke tør... Bør nok vente til jeg vet at energien er stor nok til to;) Men jeg må si jeg beundrer deg som er så tøff;)
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Innstilling er viktig ja:) Merker det når jeg har dårlige dager:p Hehe... Gleder meg veldig til hun blir storesøster, på samme tid som jeg har litt dårlig samvittighet, siden hun da ikke lenger vil få all oppmerksomheten. Men når de blir eldre blir det så bra atte, gleder meg til det. Tunge svangerskap skal man ikke kimse av! Misunner deg ikke det, mitt forrige var ganske greit, og håper dette ikke blir verre:)
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Får krysse fingrene for at alt blir helt topp;) Litt flaks trenger man med to tette..hihi!! Skulle bare mangle syns jeg.. Lykkr til videre i svangerskapet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå