Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Ikke si at datteren din heter Madeleine vel? Ser hun er født i august, altså når letingen etter MADELEINE var på fullt... Hallo? Hva tenker dere med? Lurer på hvordan vennene deres og familien deres reagerte på det?
Gjest LindeOgWill Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Lurer på om det er ren tilfeldighet. Skal man plutselig ikke få lov til å gi barnet sitt det navnet man vil fordi to uansvarlige foreldre absolutt måtte spise tapas?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Nei, fordi en stakkars uskyldig liten jente er forsvunnet. Ingen visste hva som hadde hendt henne, ingen visste om hun hadde det vondt, om hun ble slått eller voldtatt:( Derfor syntes jeg det var et tragiskt navan til den tiden!
tina_mor Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Vi døpte vår snuppe for Madeleine Emilie i slutten av august.... JA gud bedre - hvilke dårlige foreldre vi er...........
Gjest LindeOgWill Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Litt uheldig var det nok kanskje, men jeg tror neppe de hadde madeleine i bakhodet da de døpte babyen sin. Tenk hvor mange john, miriam, jennifer, emilie osv som har forsvunnet. Man kan ikke ta hensyn til absolutt alt når man velger navn. Madeleine er bare en av flere tusen som har lidd samme skjebne som henne.
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 HERREGUD... Madeleine har hett Madeleine lenger enn Maddie ble borte.. Tror ingen har tenkt over det gitt.. Tror kanskje du anonym bør få deg ett liv å slutte å reagere på sånt - Media har ikke enerett på navnet Madeleine.
M&MH Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 haha...eget innlegg og greier:-P sant som Silje sier, vi hadde navnet klart lenge før Maddie saken. Uansett om vi hadde hatt det eller ikke, gir vel jeg langt faen i!! Som sagt over, media har ikke enerett på det navnet.
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Hahahaha jeg var kanskje klønete på facebook med å oppgi navn og sånn.. men den der tok kaka MMMmMmM
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 27. oktober 2007 #10 Skrevet 27. oktober 2007 Nå vil jeg ikke være vennen din mer, dessuten fikk HI meg til å tenke over hvor respektløst det er å bruke navnet Madeleine. Høhø Alt ok med HA1?
M&MH Skrevet 27. oktober 2007 #11 Skrevet 27. oktober 2007 hihi...uff, unnskyld:-D skal ikke legge ut etternavnet ditt også hvis det er noen trøst??:-P HA1 funket kjempebra... hun er så fornøyd idag, og har sovet mye mer!!Virker ikke som hun sliter noe med magen, og hun fikk det i hele går siden jeg var ute:-P (det var forresten ikke noe gøy, siden jeg bare savnet Madde) Prøver dere på en baby til eller???
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 27. oktober 2007 #12 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har maaaange etternavn, hehe! så bra, kanskje det var laktose hun reagerte på Nei vi gjør ikke det, det var bare på skøy da jeg laget en debatt på bim som jeg tenkte at å ha pp-bak ville lage mer oppstuss og det gjorde det jo.. Hehehe! :-D Har hun du vet hatt Maddis i natt eller var det hun andre? Og hvis det var hun du vet, gikk det bedre nå?
M&MH Skrevet 27. oktober 2007 #13 Skrevet 27. oktober 2007 hehe, ja, og godt er det:-D Jeg tror kanskje det, for hun er så fornøyd nå...sutrer ikke eller noe! Ligger og sover! Ikke normalt på denne tiden:-P hehe...to sååå tette er vel kanskje litt mye på en gang!:-D Men flere skal vi ha, eller hva? Barna våres er jo verdens søteste og peneste osv... Nei, det var Mats faktisk! Jeg var ute med venninner...drakk 8 øl og ble en smule småfull gitt:-P Tåler ikke like mye som før! Partybrems har jeg blitt! Nei, familien er best altså!! Nå må vi møtes snart altså!!
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 27. oktober 2007 #14 Skrevet 27. oktober 2007 Haha! Der ser du.. :-D Hahah det hadde blitt kjempetett og det hadde jeg ikke orket. Er glad jeg har tiden nå med Alicja - dessuten tror jge neppe jeg er SÅ heldig neste gang , med tanke på at hun aldri er sur osv.. Neste unge får sikkert kolikk og er dritsur hele tiden. :-P Vi MÅ jo ha flere, neste gang kan vi dele fødestue! Hahahha Ja vi må nesten møtes snart, jeg skal til bestemor til uken og kan svippe innom hvis du vil! Hahah 8 øl ja.. sist jeg drakk 8 øl... hahah.. sist jeg drakk 1 øl faktisk tusen år siden Hvorfor skriver du maTs når han heter MADS? hahaha
M&MH Skrevet 27. oktober 2007 #15 Skrevet 27. oktober 2007 haha...ja,vi deler fødestue!! Det tror jeg kan bli artig:-P Tror neste baby blir like snill som Baba er nå jeg!! Det må du bare gjøre.. når skal du til bæstmor?? haha...du hadde blitt full av en slurk du sikkert!!hihi... får ta deg med på byen en gang! Det har du godt av vettu:-P Han heter MATS tenk.. Teit å kalle ungen sin Mads med D!! Skjønner ikke poenget med det... Har du sett Sicko?? Den så vi istad...den må du se!!
Grorüd.. Skrevet 27. oktober 2007 #16 Skrevet 27. oktober 2007 Datteren min heter Madeleine til mellomnavn,kanskje du skal angripe meg og da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå