Reveenka Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har blitt invitert inn på facebook i dag av en gammel venn som jeg ikke har sett på år og dag - så jeg fulgte instruksene og vips så var jeg medlem enda jeg faktisk ikke hadde tenkt å være det. Jaja... Men så lurer jeg på en ting - jeg er altså registrert med èn venn, og har spurt en annen om han vil være kompis med meg. Og så dukker det plutselig opp på siden min at det er en venn av venn som jeg muligens kjenner - og det stemmer jo! Jeg kjenner ham, men hvordan vet fjesboka det? Er det fordi den ene vennen min og den andre jeg har spurt om vil være venn, har denne tredje vennen på lista si? Noen som skjønte denne utrolig oversiktlige spørsmålsstillingen og vet svaret? Og hva betyr poke? Hmmm. Noe sier meg at det ikke er sikkert jeg blir av de ivrigste der; jeg begriper fint lite av det hele... c",)
Gummelillan Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 He, he. Har venninner som er kjempeivrige der inne som har lært meg. Poke betyr visst at de liksom "pirker borti deg da". Sånn; hei, hei, du er her du også, ja ;-) Jeg sletta kontoen min for lenge siden. Men i det siste har jeg begynt å skjønne at det da ikke trenger å være sååååå skummelt som jeg syntes en stund...
Karomamma Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Velkommen til de unges verden, he he he... Forslaget kommer nok av den grunnen du sier, du har begynt å lage deg et nettverk. Jeg vet ikke, men jeg tror det. Da må du søke opp meg!!! Jeg vil bli vennen din Og på min side finner du flere kjente fjes herfra, så da er vi i gang. Jeg sitter faktisk og jobber (FY!!) men skal snart logge meg av og innom på Facebook. Vi har filter som sperrer for fjesbokmoro når vi er på jobbserveren og det er like greit... Poke er bare "moromeldinger" du kan sende frem og tilbake. Det finnes også "bite" og "hug" og jeg vet ikke hva. Du kommer til å få masse forslag og invitasjoner om å installere applikasjoner, sende videre og være med på ting og tang. Jeg har valgt å ikke si ja til så mange av dem, for det blir litt mye. Synes jeg, da. Lykke til
Reveenka Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2007 Skal søke deg opp, men husker ikke etternavnet ditt c",) Send meg en pm, da!
Karomamma Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Done!! Jeg har ikke fått logget meg av jobb ennå, men jeg skal innom Facebook en tur før jeg legger meg
Reveenka Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2007 Da får jeg lese posten min og stikke inn der en tur jeg også - og det tar nok litt tid, så da blir det natta herifra! Ses en annen dag, nå venter jobbing resten av helgen c",)
Gummelillan Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Nå er jeg inne på fjesboka igjen jeg også. Fant Karomamma inne hos Klatten, så nå har jeg sendt melding både hit og dit for å melde fra at jeg er "back in town" ;-)
Natteravnen* Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 -Kanskje det var en felles venn mellom deg og den vennen du allerede har? Sjølv er eg ein av dei som syntes dette var skummelt te å bjynde med ,men har roa meg litt med det no, og faktisk er det ganske so arti, må eg innrømme.................
Karomamma Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Har svart dere nå!! Endelig ferdig med jobbøkt nummer to, men nå er det nok for i kveld. Skal køye om få strakser. Forresten aries69: fint bilde av deg på Facebook nå!! Og så mange fine naturbilder, du er veldig flink (hvis det er du som har tatt dem da, he he...) God natt!!
Natteravnen* Skrevet 26. oktober 2007 #10 Skrevet 26. oktober 2007 he-he, jada det er nok mine egne bilder du! har mange rundt meg men dei `gidd` ikkje vere med så eg må nok forevige mine turer sjølv ja..........................- og så liker eg veldi godt å vandre rundt alene også....
♥Snulder Skrevet 27. oktober 2007 #11 Skrevet 27. oktober 2007 Sjå der ja!!! Du slipper ikke unna du heller!!! ;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå