Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Hvem liker du IKKE her inne??? NYTT 22:14 26.10.2007 Lenej eller hva ho heter.. alltid grinete!! USJ Anonym [svar på dette innlegget] Sv: Hvem liker du IKKE her inne??? NYTT 22:15 26.10.2007 Jeg liker ikke... La meg se.... Annie Feigesen Fru Kobros Hubro Fra Ebro [svar på dette innlegget] Sv: Hvem liker du IKKE her inne??? NYTT 22:16 26.10.2007 Hvorfor later du som du spør om noe når det eneste du egentlig vil er å få den minigasmen det gir å være så skikkelig rampeslem og si at du ikke liker lenej - mulig du kunne få en multi om du gjorde det med nick og rett fram? sug lut [svar på dette innlegget] Sv: Hvem liker du IKKE her inne??? NYTT 22:17 26.10.2007 jeg liker ikke di som er anonyme.. hihi noen her inne er veldig sure bittre og bedrevitere, men jaja.. er vel dem som personer da:) Helene'sMamma [svar på dette innlegget] Sv: Hvem liker du IKKE her inne??? NYTT 22:17 26.10.2007 Ja, men ho er grinete som bare det... og da er ho skyld idet selv. Andre??? Anonym [svar på dette innlegget]
mayaya Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Hva i huleste er meningen med dette innlegget???? Er vi voksne, eller hva? Makan. Nå tar jeg en pause i kveld og ser om det er hyggeligere når jeg kommer tilbake.
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 slike innlegg på krangle er bare patetiske og ingenting å bry seg om....litt som navlelo....
lenej :o) Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 meg liker meg! og liker dem som liker meg, og som vi har det hyggelig ilag. Men det som er mest gøy, er de ukjente som liker meg. fikk senest en mail idag, fra en, som skrev hun måtte bare si at hun syntes jeg er et snilt og godt menneske. og slike ting, ja, vel, dem kommer så myyye lengre og bedre over slike små teite kommentarer som annie kommer med her... så de preller av folk kan mene det de vil om meg, så lenge det er rett ment, og de kan stå for det jeg vet alle har sine egne meninger, og at ingen kan like alle. sånn er det bare. best å lære seg det med en gang, ellers kan man bli veldig skuffet....
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Ah, jaggu godt du har oppdaget følgende; "folk kan mene det de vil om meg, så lenge det er rett ment, og de kan stå for det jeg vet alle har sine egne meninger, og at ingen kan like alle. sånn er det bare. best å lære seg det med en gang, ellers kan man bli veldig skuffet...." Da får jeg beholde min mening også... Luten; kanskje litt vel skravlete gjort av deg. Linker pleier å være mer effektivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå