Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Hei du.. mener jeg hørte en gang at du er i NC? er det sant? Har familie selv der (Greensboro) og har vært der mange gng... :-) Ikke så ofte jeg "treffer" folk i NC (eller tar jeg heeeeelt feil nå?)
Northernlights Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Greensboro, er ikke det på vestsiden montro? Jeg bor ca 90 miles fra grensa til VA. Og er du på disse kanter, gi lyd fra deg =o) Bor i Johnston County.
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Greensboro er i North Carolina. Johnston County? *tenketenketenke* sounds ver familiar.. how long have you been living on the other side of the atlantic?
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 oh ja, vestsiden (jeg leste vestkysten....)nei den er ikke det... Greensboro is close to Raleigh and Durham
Northernlights Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg mente vestsiden i NC ;o) Jeg bor en times tid fra Raleigh. Bodd her siden 1.aug,men har bodd i USA i 10 år. Bodde langt oppi New England før jeg kom hit,som er barndomsstaten til mannen min. Trives kjempegodt! Endelig en stat uten snø ;o)
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Maybe I ll drop by next time I m there (spring 08) :-)
Northernlights Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Fant Greensboro på kartet. Er det ikke der NC ZOO er i nærheten av? Der var vi i sommer isåfall =o) Du har PM!
Northernlights Skrevet 27. oktober 2007 #10 Skrevet 27. oktober 2007 Nå vet jeg akkurat hvor Greensboro er.Ikke så veldig langt fra her,nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå