Gå til innhold

jaaaaaaa endelig solgt huset,,,, juhuuuuuuuu...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så mye vi håpte, men greit nok,, hehe...

2,4 gikk det for ...

En tung bør løftet fra skuldrene siden vi flytter på torsdag...

måtte bare rope det ut, hehe

ha en fine helg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis:) Skjønner at du er happy!! Kan du sende meg en PM og si hvor dere flytter eller er det hemmelig?

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

åååååå......gratulerer så mye...Vi har betalt på 2 hus i snart 4mnd vi og ikke får solgt det ene huset vårt...blir nærvevrak snart her....Selv om vi har lagt ut huset 100 000 under takst....buhhhuuuu....unner deg virkelig den gleden og håper det blir meg snart også.....

Skrevet

flytter til råholt, hehe, er ikke hemmelig det...:-)

Skrevet

Gratulerer, må være godt å ha det gjort!

Vi skal ha første visning til helga (om en uke) og jeg er nervevrak til de grader... Har skikkelig angst for ikke å få solgt :o(

Skrevet

ja vi satt ned vårt 300 000 under takst vi,,, fra 2,6 til 2,3,, og fikk 2,4,,, har hatt det for salg nå i 2 mnd.,,,

takk takk forresten , og krysser fingrene for salg hos dere og,, :-)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

hvor er det dere skal selge da?

Skrevet

hurra!! hurra hurra!!!!!! :):):):)

så gla på deres vegner nå ja!!! juhuuu!!!

Skrevet

ja er ikke lett marked nå,,:-(

så må være fornøyd med 2,4 i dagens marked..,

--Lykke til laffen...:-)

Skrevet

Ikke veldig gunstig tidspkt å selge på dessverre så jeg skal xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx alt jeg kan for at dere får solgt.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Takk, takk:) .vi gikk fra 1.35 til 1.25...l

Skrevet

Gratulerer med salget!!!

Da er det bare å flytte uten noen byrde å bære.

Skrevet

Jeg vet, men tror ikke det blir noe bedre i nærmeste fremtid så bedre nå enn å vente noen mnd eller et halvår. Da tror jeg vi kommer til å slite mer. Vi er akkuratt noen mnd for sent ute :o(

Skrevet

Gratulerer ;))

Sikkert en deilig følelse å "bli kvitt det" før dere flytter milevis unna ;))

:0)

Skrevet

hmmmm si ikke det. Erfaringsmessig er de siste mnd i året alltid tunge når det gjelder salg av hus. I tillegg er det jo nå snakk om at det ikke skal bli flere renteøkninger. Så med en uttalelse fra Gjerdrum om at taket er nådd så er markedet i sving igjen. Mars-april er beste tiden for eneboliger, men så er det ikke alltid lett å time dette da.

Skrevet

takk takk,,, må bare tilbake 1 desember og vaske til overtakelse,, men da får jeg og gubben en helgekose tur for oss selv og,,hehe...

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Tror det er lettere i akershus...har en svoger som kikket på hus der...og de fleste budene på det han ville ha gikk langt over takst...dette var for kun en mnd siden...vi har hus langt inne i skauen i buskerud....Vi sliter:(

Skrevet

Åhh.....:))

Vet du hva??

Det tror jeg trenger og!! ;0))

Tenkte jeg skulle foreslå et "vaskeantrekk" ... men kanskje det ikke trengs ;))

;0))

Skrevet

Det har begynt å snu her. Hus som før gikk 2-3-400 000 over takst går nå til takst og kanskje litt under også om de er dyre i utgangspunktet.

Men vi ligger i "riktig" prisklasse, under 3 mill. Så derfor er det jo håp for oss :o)

Skrevet

;-) hehe.....

vi får se , vi får se... *kniser*

Skrevet

Gratulerer så masse :) Endelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klem

Skrevet

Hihi;))

Kos dere;)

Både med vask, og det nye huset ;0))

:0))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...