jiha Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Nå la jeg inn den julebestillinga for TREDJE!! gang i kveld, (og det var i kveld, tro meg har prøvd tidligere å) og den råttne sia bare klikker hele tiden. Låser seg og så er hele handle kurven tom!! er det flere som er plaget med dette?
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 JA!!!!!!!!!!!!!! Hver eneste gang jeg prøver og bestille hos de, så skjer det!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Å ja da... Jeg skulle sjekke siden deres i går og alt bare låste seg. Du får sende dem en sint mail og klage
kariuss Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 bestilt derfra mange ganger jeg og like topp hver gang
Maja☆ Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Hvorfor ringer dere ikke bare kundeservice og forteller det til dem? Dere får sikkert levert bestillingen over telefon når dere prater med dem, så får dere bestilt varene.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Samme her! Fryktelig irriterende!! Tror jeg til slutt ringte inn bestillingen, og tok jo litt tid da, for jeg måtte lete frem hvert produkt igjen! Men det får de bare tåle når siden dems er så rævva! Og i tillegg klarte de å rote bort pakka når den endelig ble sendt.. Maks uflaks her i gården...
jiha Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2007 skulle kanskje sakt ifra til kundeservice ja.. men vil ikke ringe inn bestilling, da er jo hele vitsen med å sitte å se på ting i ro å mak og sjekke pris til slutt og finne ut om man vil ha mer eller mindre borte... vist du skjønner;) men skal sende de en mail ja. får de har mye fint og BILLIG!=D
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Åh, tro du meg....Det er det det jeg har måttet gjort tilslutt de fleste gangene..
Nordlyspar♥ Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Hvilket opperativsystem bruker dere? Jeg bruker Linux og det er mange sider som ikke funker med linux, så nå er jeg drittlei og skal skifte over til Windows igjen...
jiha Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. oktober 2007 jeg har windows.. det funker en stund å så klikker det..
Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 26. oktober 2007 #11 Skrevet 26. oktober 2007 Skjønner godt hva du mener!!! Jeg og min søster skulle bestille i sommer, og jeg er sikker på vi prøvde 10 ganger på en dag!!! Men ikke f... at vi fikk fullført den bestillinga!!! Sinnsykt plagsomt!! Vi måtte ringe inn bestillinga til slutt. Og da vi endelig fikk pakken, var det nesten bare halvparten som vi fikk som vi hadde bestilt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå