Miramor Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 2x25 kroner - nesten irriterende. Hvorfor går det ikke an å vinne litt mer?
Northernlights Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Du må heller tenke: Det kunne vært 0,- kroner! ;o) Gratulerer med 50 lappen! Bruk den med måte =o)
~sjiraff~ Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg vant 25 kr 4 ganger på rappen en dag for ikke lenge siden. Kioskmannen begynte å le da jeg kom tilbake femte gangen.. Men da var det dessverre ingen gevinst (
Miramor Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg får bytte de inn i to nye lodd - kanskje jeg da vinner :-)
Minesmå:)+en til! Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg holdt på å hive et lodd med 500 kroner på jeg! Så det ikke med en gang, men sjekket tilfeldigvis en gang til før jeg skulle hive d. Far vant 1000 kroner en gang. En i bygda her vant 50,000! Og da var han 16-17 år! Goe penger...
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Når eg jobba på Spar så kjøpte eg to flax lodd og la dei i lommeboka. Der låg dei eit par dagar før eg var å handla att og såg dei og skrapa dei i tilfelle eg hadde vinne 25kr så kunne eg bytte dei med ein gong. Så eg skrapa og skrapa og måtte få kollegaen min til å dobblet sjekke at det eg såg var rett!! Det var 5000kr der!! Har aldri vinne så mykje før eg.................eller etter!! Kom så godt med når dei kom!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå