Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Trenger virkelig noen gode forslag...
Thala Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Sunniva Thale Marikken Louisa Iben Nora Nathalie
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Veldig åpent spørsmål det der da...hehe. Ingen pekepinn liksom;-) men hvis dere tenker på navn som "passer" til Linnea, tenker jeg litt sånne søte, feminine og veldig populære navn: Alva, Eira, Alma, Sofie, Julie, Millie osv Eller hva med Eivor? Mest fordi jeg selv forbinder både Linnea og Eivor med blomsternavn. Vet ikke helt hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Susanne betyr lilje. Eller hva med Lilly, Jasmin eller Rose hvis du vil holde deg til planteriket.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Emmeline så jeg i et annet innlegg her. Det var jo veldig søtt da!! Eller er det noen som vet om andre blomsternavn kanskje??
Vannmann35 Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Linnea og Alva Linnea og Tuva Linnea og Tiril Linnea og Siril Linnea og Alma Linnea og Vilja Linnea og Silje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå