Gå til innhold

Hvis dere skulle sendt en litt frekk meldingen til typen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skulle det stått... Hvis dere skulle skrevet jeg har lyst til og........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann kjekke mannen....lyst til å koble deg på meg eller? litt inn og ut..... hihi....

Skrevet

Noe litt tvetydig, kanskje? Noe som fikk ham til å lure på om du tøyser eller mener det.

F.eks. "Gjett hva som venter deg når du kommer hjem?" (kjedelig eksempel, men du skjønner hva jeg mener..)

Skrevet

Hehe... Er det ingen som kan komme med svar som når får spm... Hva vil du gjøre hehehe:P Men de forslagene som har kommet er jo bra:)

Skrevet

nei.. da sender jeg ei melding der jeg har tatt bilde av meg selv, og et spørsmål f.eks -du trenger ikke å stresse for å komme hjem... :o)

Skrevet

og det er jo selfølgelig et litt "frekt" bilde av meg da... hihi:o)

Skrevet

Hehe når man ikke har kamera tlf?! hehehee

Skrevet

er det du eller han som ikke har kamera tlf?

hvis det er han, så sender du den bare til kameraten hans, og skriver "gidder du å vise denne til typen min"...HAHAHA :o)

*supert humør på meg i dag ja*

Skrevet

*LER*

MEn jeg har ikke kamera og jeg skal sende en frekk meld... hva har du lyst og gjøre fikk jeg spm om! Nå må jeg svare... hehehe blir stresset

Skrevet

eller hva med å gjøre det enkelt

send han melding

-jeg er kåt.

se hvor lang tid det tar før han er hjemme:o)

Skrevet

så svar

-hva enn du vil.... ;o)

Skrevet

Her er mitt forslag!

"Hei kjære, her hjemme er det puling klokka 21 enten du er hjemme eller ei"

Da får han fart i rævva. :D

Skrevet

men hva har du lyst til å gjøre da?? forklar han litt detaljert hva du ønsker å gjøre med han eller hva du ønsker at han skal gjøre med deg...

Skrevet

Hehehe han kommer ikke hjem før i morgen!!!! Hehehe og jeg har jo ikke fantasi!

Skrevet

jeg har lyst til at du skal komme hjem og leke med meg;-)

Skrevet

Jeg skrev, jeg vil leke jeg!!!! Leke med deg, men du kan bestemme hva vi skal leke;) Så hva vil du leke?

Skrevet

hihi....få høre hva slags svar du fikk da:-)

Skrevet

skjer det noe?? får du svar??

sitter å vurderer å sende noe frekkt til typen som sitter på guttevorspiel.. så har han noe å glede seg til i natt og kanske kommer tidligere hjem.. ;) kom gjerne med noen råe tips!!!

Skrevet

Hehehe jeg får svar!!!!! Han sier jeg liker og leke... Men hva vil du leke spør han nå... ideer?

Skrevet

ja, det spørs jo hva vil leke??

ut og leke politi og røver (kanskje litt kaldt:o)

doktor/pasient

sykepleier/pasient (da står du jo selvsagt klar i uniformen og tar han imot når han kommer inn døra)

Skrevet

hihihi.. hva vil du leke da?? hop i det og skriv akkurat det du vil han skal.. blir litt påvirket her.. vil skrive til min kjære og som jeg skrev over.. men vet ikke helt om jeg tørr siden han bare sitte rmed 2 kopiser, da er det lett for at de blir involvert i samtalen tror jeg.. hihihi

Skrevet

ta heller ett litt frekt bilde og send det

Skrevet

beklager skrivefeilene!

Skrevet

Petrine ser ikke du film og spiser? hehehehehe har ikke kamera tlf!!!! Og uansett så har han jo alle mulige bilder... hehehe

Skrevet

jeg vet ikke hva jeg skal skrive jeg, sykepleier er lissom ikke helt meg, politi og røver... Skal ikke tenke på pappa, hehehe

Aner rett og slett ikke! FÅ noe skikkelig kreativt, sånn at han kan bli litt overrasket:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...