Gå til innhold

Hei alle sammen,ny her jeg!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk!!! Hvor gammel er du? Når i jan har du termin? Skal ha gutt jeg

Skrevet

herregud, hva har du gjort på i de 32 ukene da, he he. velkommen!!

Skrevet

Jeg har faktisk bare gjort det jeg pleier å gjøre. Jobbe, trene osv.

Hvor langt er du da? Fin form?

Skrevet

Jo takk formen er helt bra her, men bare uke 15 enda da.. sukk.

Skrevet

Åja, men det går fort. Det skal jeg love deg. Har ikke vært på ultralyd ennå du da? Har du no ønske om gutt eller jente da? Vært kvalm? Jeg var litt kvalm når jeg var ca 2 mnd på vei, varte ca 1 mnd. Men nå er formen min som før!!!!

Skrevet

 

Velkommen :):)

 

og gratulerer :):)

Skrevet

Takk Takk!!!!! Skal du virkelig snart ha din 4??? Planlagt? Tihi!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...