LeneSol Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 Takk!!! Hvor gammel er du? Når i jan har du termin? Skal ha gutt jeg
smilla76 Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 herregud, hva har du gjort på i de 32 ukene da, he he. velkommen!!
LeneSol Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har faktisk bare gjort det jeg pleier å gjøre. Jobbe, trene osv. Hvor langt er du da? Fin form?
smilla76 Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Jo takk formen er helt bra her, men bare uke 15 enda da.. sukk.
LeneSol Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2007 Åja, men det går fort. Det skal jeg love deg. Har ikke vært på ultralyd ennå du da? Har du no ønske om gutt eller jente da? Vært kvalm? Jeg var litt kvalm når jeg var ca 2 mnd på vei, varte ca 1 mnd. Men nå er formen min som før!!!!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Velkommen :) og gratulerer :)
LeneSol Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. oktober 2007 Takk Takk!!!!! Skal du virkelig snart ha din 4??? Planlagt? Tihi!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå