Gå til innhold

Tips til julebord i Østfold??????????


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal arrangere julebord for 15 jenter/damer i sarpsborg-fredrikstad område. noen gode forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quality hotell.. City i Fr.stad.

Vet at på festiviteten har det vært middag og revy julebord. Der er det kost synes jeg, men spørs hvilke rammer du vil ha rundt det da vennen??

Skrevet

festviteten blir litt stivt og quality skal vi på senter fest med storbyen.. kanskje dickens har noe? DA ER MAN LIKSOM DER DET SKJER ETERPÅ:o)

 

Alt bra? har dere kjøpt hus og solgt og alt det der? stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...