Jenny-penny Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 skal arrangere julebord for 15 jenter/damer i sarpsborg-fredrikstad område. noen gode forslag??
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Quality hotell.. City i Fr.stad. Vet at på festiviteten har det vært middag og revy julebord. Der er det kost synes jeg, men spørs hvilke rammer du vil ha rundt det da vennen??
Jenny-penny Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 festviteten blir litt stivt og quality skal vi på senter fest med storbyen.. kanskje dickens har noe? DA ER MAN LIKSOM DER DET SKJER ETERPÅ) Alt bra? har dere kjøpt hus og solgt og alt det der? stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå