Twintipp og himmelblå Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Verdens nydeligste golden retriver valp, hihihihihihi:o) Den sover så søtt i kurven sin, stelt og gredd av matmor for kvelden. Den puster så søtt med labbene sine under hodet:-) Nesten så jeg innbiller meg at den er ekte, ble skikkeilg suuur på mannen når jeg kom hjem istad og han hadde lagt Pablo opp ned :-\ Det verste av alt er at den faktisk seeer helt ekte ut, der den puster så søtt:-DD
Meg + 2 prinsesser Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Hm? Tatt med deg en valp hjem nå eller? Duu,hør nå her.Noen eier den vet du.. Gå tilbake til butikken og bind den fast der du fant den igjen:)) Hihi
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 Hehehe Haldenjenta:-DD *ler* Ja, det var noe for vår familie også, hi hi.. Mannen nekter å anskaffe noen husdyr, men liker tydeligvis Pablo litt selv også... Lurte på om han skulle sove på rommet til gullet i natt..*knegg*
Meg + 2 prinsesser Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Hihihi:D Men hva i all verden er det da? En pustende lekehund?
Mille** Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 hehehe....må jo få sove i fotenden hos matmor da!! Hihi... ;o) Hvor har du kjøpt dette vidunderet, jeg er allergisk og ungene ville nok blitt veldig glad for en valp!!? Mannen min har forøvrig foreslått for barna at de kan bytte meg ut for en hund, heldigvis ville de ikke det...*phu* ;o)
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2007 Hihihi:o) Ja, det er en lekehund som ser helt ekte ut.. Den ligger i en liten ullkurv og puster og sover:-DD Veldig greit med husdyr som bare sover..*ler*
Meg + 2 prinsesser Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Så søøøt! Går den? Tisser? Bæsjer? Spiser? Øøh,nei.. Det er en ekte hund det.. Men en pustende lekehund høres helt super ut da! Ihvertfall for meg som hater å gå tur!! Heter vidunderet da? (i butikken mener jeg;))
Meg + 2 prinsesser Skrevet 26. oktober 2007 #10 Skrevet 26. oktober 2007 Åjaa, de er skjønne! Hihi. Sier sjefen til den da? Lurer på om kanskje lille persille her hadde synes den var kjedelig, alt som ikke går eller springer er nemmelig drit (sier ho,uff, hvor får de det fra?)
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. oktober 2007 Jaa:o) Sjefen klapper den og koser med den, hihi... (Theodor-sjefen altså) Han har en gris som går fremover og grynter, den er han litt redd blitt.. Nei, nei, nei roper han om vi skrur på den:o) Hihihihi.. Gleder lillemor seg til å bli storesøster eller?? Eller er det bare drit, hehehehehehehe:o))
Meg + 2 prinsesser Skrevet 26. oktober 2007 #12 Skrevet 26. oktober 2007 Hehehehe! Husker Persille var redd for en krabbende baby, hihi. Søtinger de er;) Var den lille sjefen jeg tenkte på ja, den store (som tror han er sjefen) er vel bare glad for å slippe bæsjeposer og opp klokka seks:) Ho gleder seg ja! Til å bli storebror, hihi:D Prøver å få ho til å skjønne at ho ikke er gutt nå da, hehehe:=)
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #13 Skrevet 26. oktober 2007 hihihi godt at den falt i smak hos resten av familien da:) Her ønsker mellomste seg 2 valper til jul. Selv niåringen synes den er superfin. Pablo var et veldig kuult navn forresten:) Klem
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 26. oktober 2007 Hahahahaha storebror:oDDDDD Så nydelig da!!! Det blir stas vetdu... En ekte dukke!!:-)))) Ja, det master er nok bare glad han slipper unna noen som helst form for sekrementer, ha ha.. Han står fortsatt etter 20 mnd, og brekker seg når han skifter gullbleien til vaffærn. *nice* He he LOTP. Mathilde ønsker seg også en ekte hund:-D Tok litt tid for henne å forstå at den faktisk ikke var ekte, og at den ikke kommer til å bjeffe snart... Gjorde ikke noe det, hun kunne vekke den i morgen hun:oD De er jo aldeles skjønne da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå