Endelig ny spire i magen Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Som dere sikkert vet, er ikke vi de kjappeste til å pusse opp barnerommet.... vi er fortsatt ikke ferdige ( flaut, rommer er ikke mange kvadratmeter..he he) Men i dag fant jeg skulle legge henne på gjesterommet i påvente på at det andre rommet blir ferdig. Blir spennede å se hvordan det går.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Så spennende! Går sikkert over all forventning. Det gjorde det her i gården Du får passe på å oppdatere oss på hvordan det gikk i morgen tidlig :-)
Bellen^2 Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Oh så gøy, det er jo et stort skritt å legge de på eget rom da! Vi venter spent på oppdatering om hvordan det gikk:) Jeg begynner å bli desperat på å få eget rom til Sebastian, men akkurat nå ser det ikke ut som det kommer til å skje før han flytter hjemmefra:)
Millapril Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Dette blir jo spennende. Det går sikkert bra for flinke Benedicte. Gleder meg til å høre oppdatering fra dere.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Ja masse lykke til. Det er veldig deilig med eget rom for de voksne også, he he.
Endelig ny spire i magen Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2007 Oj, jeg har visst glemt å gi tilbakemelding...he he. det har godt veldig fint å henne på eget rom. Vi hører hun sutrer litt og ordner og styrer, men hun sovner igjen av seg selv. Hun får en flaske i løpet av natten. Men i dag sov hun jammen til kl 7 JUHU, så la jeg henne igjen ved 8 tiden og da sov hun til 10.15. Og det gjorde jammen jeg også. Hi hi Jeg har snart lest ut ei bok etter at hun flyttet ut, skikkelig deilig å lese på senga igjen, og ikke minst snakke litt sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå