Gå til innhold

Da sover Benedicte endelig på "eget" rom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dere sikkert vet, er ikke vi de kjappeste til å pusse opp barnerommet.... vi er fortsatt ikke ferdige ( flaut, rommer er ikke mange kvadratmeter..he he) Men i dag fant jeg skulle legge henne på gjesterommet i påvente på at det andre rommet blir ferdig. Blir spennede å se hvordan det går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Går sikkert over all forventning. Det gjorde det her i gården :)

Du får passe på å oppdatere oss på hvordan det gikk i morgen tidlig :-)

Skrevet

Oh så gøy, det er jo et stort skritt å legge de på eget rom da! Vi venter spent på oppdatering om hvordan det gikk:)

Jeg begynner å bli desperat på å få eget rom til Sebastian, men akkurat nå ser det ikke ut som det kommer til å skje før han flytter hjemmefra:)

Skrevet

Dette blir jo spennende. Det går sikkert bra for flinke Benedicte. Gleder meg til å høre oppdatering fra dere.

Skrevet

Ja masse lykke til. Det er veldig deilig med eget rom for de voksne også, he he.

Skrevet

Oj, jeg har visst glemt å gi tilbakemelding...he he. det har godt veldig fint å henne på eget rom. Vi hører hun sutrer litt og ordner og styrer, men hun sovner igjen av seg selv. Hun får en flaske i løpet av natten. Men i dag sov hun jammen til kl 7 JUHU, så la jeg henne igjen ved 8 tiden og da sov hun til 10.15. Og det gjorde jammen jeg også. Hi hi

Jeg har snart lest ut ei bok etter at hun flyttet ut, skikkelig deilig å lese på senga igjen, og ikke minst snakke litt sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...