PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Har dere det bra damer?? Jeg sitter her og lurer på om jeg kanskje er gravid igjen!! tenk a.. 9 mnd etter fødsel! Blandene følelser... Skal kjøpe test imorgen!! Ha en finfin kveld
dritgrei hei hei! Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 hei du, takk som spør ;-), jeg velger nemlig å tro at du spurte meg også :-))) Jeg har det helt ok, har vært fryktelig uggen i noen uker, men det gir seg nok.... har hatt en lang perioden uten kvalme i dag og det var fryktelig deilig... nå er den tilbake, men det er min egen feil... man må spise vettu... :-) så spennende med ny baby da, kanskje ikke verdens lengste mellomrom mellom ungene, men fint blir det helt sikkert :-) du får kose deg i det spennende testøyeblikket i morgen :-) ha en fin kveld!
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 vet hva du snakker om:) var selv mye dårlig med førstemann... det går heldigvis over... langt er du på vei?? litt redd imorgen... trur jeg blir skuffet om jeg ikke er gravid,men hysj! hehe:)
dritgrei hei hei! Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 jeg er 11+5 nå, så det gir seg vel snart tenker jeg :-) Klart du blir skuffa, det er rart hvor fort det går å vanne seg til tanken om å ha en inni der... jeg selv er overasket over hvor lang tid jeg bruker på å venne meg til tanken... rart... det er min nr. tre og jeg burde liksom være dreven i gamet om å forstå at jeg er gravid, men dette tar tid.....
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 Ja, ikke sant... rart med det! har du vært her på bim lenge eller?
dritgrei hei hei! Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 tja... lenge og lenge fru blomquist, jeg begynte å leke med bim da jeg ble gravid med nr to og det er to år siden... har hengt på dib det siste året, og vips så er jeg her igjen....
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2007 Koselig. Håper jeg og kan fortsette å være her... Muligheten er egentlig litt liten... vi hadde "hoppe ut av svingen" 2 ganger... det KAN jo skje men... Mensen skulle vært her noen dager siden.. ellers er jeg litt småkvalm og fikk plutselig lyst på isbiter igjen.. Har ikke spist dem på 9 mnd. Det er vel bare håp desverre....
dritgrei hei hei! Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm jaja... håp kan det være, men det kan fryktelig fort være flytta inn en ny liten ting også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå