Gå til innhold

Har noen her hest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere prøvere som har hest?

Jeg lurer på om dere selger når dere blir gravide eller om dere beholder hesten. Jeg har en hest og planlegger graviditet men har ikke lyst til å selge han. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hest!Har ingen planer om å selge,det ordner seg nok.Men denne graviditeten ser ut til å ta sin tid å få til med meg da..

Skrevet

høres bra ut :) det med hesten da, ikke at det tar så lang tid. Har du stallejenter som skal hjelpe deg å sånnt da eller?

Alle mine stalljenter har kjøpt seg egen hest nå, men får vell håpe at det ordner seg.

Skrevet

Nei,egentlig ikke..men kanskje hun kan settes på for et halvt år eller noe mens jeg er gøygravid og nymamma?Tar det problemet når det kommer,ordnær sæ!Barn er tross alt viktigere enn hest.Men man slutter jo ikke med hobbiene sine selv om man får barn!

Skrevet

Nei er enig med deg om det. :)

Skrevet

Blir vanskelig å ha tid til både hest og barn...om du vet fra før av krever jo en hest MYE tid, trening og ansvar! Og enda mer krever jo en baby..så det blir vanskelig å ha tid nok til begge deler..

Dessuten er det ikke så bra å drive med ridning mens man er gravid..

Men man trenger jo ikke selge, kan jo overlate trening, foringsansvar, o.l.til en erfaren stalljente du stoler på, så kan du jo innom å "sjekke" så ofte du ønsker?

Skrevet

Jeg har hest :)

Har ingen planer om å selge den når jeg blir gravid..;)

Skrevet

Jeg har også hest. Har henne her hjemme på gården, og det skal jeg fortsette med, selv om jeg blir gravid igjen. Går an å gjøre mye fra bakken også, når magen blir for stor til at det går an å ri ordentlig :)

Skrevet

så gøy at det er så mange her som har hest og at dere skal beholde hesten. Jeg har inntrykk av at de fleste selger når de blir gravide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...