Gå til innhold

da har jeg flyttet inn hit en tur:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Hei alle sammen!

Jeg er helt ny her..

Jeg har vært en stund inne på MiK forummet, men tilhører nå dette forummet.

Vi er ganske klare begge to, men venter på at vi skal blir gift først (sommeren 08.)

Håper på en koselig tid her inne:)

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!! velkommen til oss! så koselig at dere skal gifte dere!

her inne er det deilig å ha noen å vente med når man blir ekstra utolmodig... når i sommer skal dere gifte dere da? vi skal prøve i april-mai vi..

Skrevet

Jeg er også helt ny her. Har prøvd å holde meg unna ved å kun være inne og kikke (i ca 2 år, de siste mnd nesten hver dag - *flau*), men nå har jeg omsider skaffa meg nick jeg også. Skal allikevel prøøøve å ikke være innom så ofte, siden denne sida gjør meg mer barnegal enn hva som er sunt.

Vi venter også på at vi skal bli gift først (våren 08). I tillegg må jeg bli heeelt ferdigstudert og skaffe meg 100% stilling (har 60% nå), og selvsagt forhåpentligvis fast stilling. :)

Vi snakker mye om barn (egentlig mest om barn generelt, ikke så mye baby). Drømmer litt begge to, tror jeg, selv om jeg nok er den som har mest problemer med å vente. Prater om navn, fordeling av foreldrepermisjon, drømmer om hvordan barna blir og slikt. Gleder meg så utroooolig mye! :)

Skrevet

Heisann! Og velkommen hit! =)

Skrevet

hei:)

Er også relativt ny her:) Har titta innom jevnt og trutt en stund men er mer aktiv nå som jeg vet når vi skal begynne prøve:)

Desember blir min 1pp så gleder meg utrolig masse. Gifta meg i juni. Var på bryllupsreise i Afrika i Oktober nå og må vente 2mnd til pga av gulfebervaksinen vi tok...Hadde egentlig håpa starte allerede nå som vi er ferdig med malariatabletter...men den gang ei...Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves;)

Fint å ha noen å vente med:)

Klem

Skrevet

Tusen takk for varm velkomst!

Vi skal gifte oss i august å blir nok prøvere like etterpå.

Jeg gleder meg masse!

Men akkurat nå for tiden er jeg opptatt i ny jobb, å bryllupsplanlegging så det gjør meg ingenting å vente litt til med å få barn.

Jeg har før vært utrolig barnsyk, men føler nå at ting faller på plass for min del å at jeg bare kan slappe av å vente på den rette tiden:)

Tror vi blir å få det koselig her i løpet av det neste året.

Ha en flott søndag videre:)

Mvh

Skrevet

Da er du veldig flink som klarer å slappe av og vente.. jeg prøver så innmari å holde motet oppe og være tolmodig til april, men jeg merker på meg at jeg begynner å bli skikkelig lei av å vente.. nå er det snart bare fem måneder igjen til april, men det føles som en evighet... og jeg blir litt smågal.. hehe, men trøsten er at jeg tror det er mange her inne som har det på samme måten..

også blir det vel bare værre og værre etterhvert som det nærmer seg, tenker jeg.. når man vet at det er like før liksom, hehe...

Skrevet

joda, jeg har nok klart å funnet min tålmodighet.

Men hadde brylluppet blitt utsatt til 2009 eller videre utover så hadde jeg nok fremdeles stressa med å bli gravid. :)

Men du skal bli prøver i april?

å du har vært p-pille fri i over et år, ikkej sant?

det betyr jo at du har allerede fått tingene ut av systemet å er ganske klar til å begynne å prøve..

5 mndr er lang tid når man ønsker seg noe så mye, men det er kun to mndr til at du kan begynne med Folat :) å det er ikke lenge til i det hele tatt! det er da på nyåret i januar det er på tide å dra på apoteket å kjøpe inn folat. Å før den tid er det stress å styr med jul:) du skal se at tiden går nok fort, å før du vet ordet av det, så sitter du å er prøver:)

ha en fin dag videre!

Skrevet

ja, tror mange her inne føler det på samme måte...Det gjør iallfall jeg:) Holder på å gå på veggene:) Gleder meg masse til desember...men er redd vi kommer til å bruke lang tid...man vet jo aldri...

Har gått å ventet på prøvetiden lenge nå og blir bare mer og mer utålmodig..Men for meg er det jo under to mnd til så skal ikke klage:)

Grunnen til at jeg er så utålmodig er fordi vi skulle egentlig prøve fra november...men så måtte jeg ta en vaksine som gjør at vi må vente slik at vi mister to forsøk...Egentlig kunne jeg tatt vaksinen tidligere slik at vi kunne startet nå...Men fikk feil opplysninger fra vaskinasjonskontoret og når vi gikk for å ta vaksinen så ble vi fortalt vi måtte vente likevel...arg..Men tror alt skjer for en grunn...Så nå gleder vi oss bare til midten av desember:)

men som catkin sier...tiden kommer til å gå så fort for alle:) plutselig er mnd kommet og man er igang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...