MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Melk altså... (hvis det kan kalles det;)) Tenk at man skal bli glad for å se det pipler ut av puppen, kroppen fungerer som den skal! Føler ammepresset allerede nå, alle er jo så opptatt av dette! Lurer veldig på om dette er arvelig, jeg ble ikke fullammet. Men med en kropp som funker, så er jeg skrittet nærmere ihvertfall:) O lykke, på en fredagskveld;)
♥lurelure♥ Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg lekker også. Det heter visst heksemelk:)
*lillegulle des 07* Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Hehe....Lekker her også....samme gleden her også når jeg fant det ut!!! Ropte på samboeren: kom å sjå, kom å sjå, dei virker!!!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 Haha, "de virker"... Genialt:) Sambo er desverre ikke hjemme, men har fått rapport.. Og skulle både se og kjenne når han kom hjem;) Så her sitter jeg og er stolt av melkemaskinene mine!!!
Rakel80 Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 flott at vi lekker hele gjengen men tror ikke det heter heksemelk Tror heksemelk er det som kan komme ut av brystene på jentebabyer pga hormonene til moren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå