Tuppamor Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Var det i kveld det var fullmåne? Og har noen har inne fått hjelp fra den? Her sitter ihvertfall jeg like tjukk og brei...
Amanda- Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 hehe.. den var natt til i dag.... nei.. sitter her enda...
♥lurelure♥ Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Tror det skyldes tåken... Får ikke skikkelig virkning....
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Heeeiii... Tenker på deg hele tiden jeg, Tuppamor.... Gleder meg veldig til å få høre når det er kommet en liten en... og du... kan du sende meg adressen din på sms til meg?? Pliis... Hils mannen :-)
Tuppamor Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2007 Heiiiiia! Koselig at du tenke på mæ. Sitt no her enda å ruge æ da. Colin vil itj ut enda... men snart må hanj ut. Har kasta han ut. Kålles går d me dåkker da? Hilse tebake fra mannbrann. Hils t familien du å.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Går bra med oss :-) Nå står vi på farten ut døra for å hilse på han som ble født torsdag morgen :-D Fortsatt god helg, så håper jeg du slipper å vente så mye lenger :-D Stoor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå