Gå til innhold

Blir det noe Dib-treff i Kr.sand til helga?..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare lurte om det blir noe..For jeg kjeder meg veldig her hjemme og vil finne på noe.. Jeg vet ikke sted og tid..

Skrevet

Har ikke hørt noe om dette jeg.. Men fortell litt om dere selv da, kanskje vi kan få til noe en annen helg evt??

Skrevet

Jeg kan ikke nå helg om 1 uke fordi jeg skal levere vil til lakkering.. De skal fikse på skader og lakkere.. Skadene skjedde da jeg krasja på autovern da elg kom inn på veien fra skogen.. Så jeg har ingen bil om 1 uke og vet ikke hvor lenge de skal ha bilen på verksted.. Om det ikke passer til helga, så kan vi ta en annen dag, når passer det for dere? :)

Skrevet

Blir en stund til neste gang det passer en helg for min del.. Men hvor store barn har dere da? Og hvor bor dere? Bor selv i Songdalen.

Skrevet

Jeg er en døv jente på 24, forlovet, har en sønn på 20 mnd..

Bor på Evje.. (Flytter til Akershus til desember hvis jeg klarer svenneprøven)

Skrevet

men vi kan jo ta d midt i uka kanskje ei gang? bor i sogndalen jeg å,har ei jente på 7mnd.. har kjempe lyst å være me på ett treff ei gang

Skrevet

Jeg kan desverre ikke midt i uka.. For jeg jobber da.. fra mandag til fredag jobber jeg kl åtte til halv fire..Så det passer ikke for meg..Så det blir bare i helgene..

Skrevet

Kan jeg spørre hvor i songdalen du bor ? :P

Skrevet

Jeg bor på Nodelandsheia :P

.. Du da, Kamilla&Daniel ?

Skrevet

Jeg bor på Nodeland- Skinnarsmoen:) Hadde vært moro å bli kjent med noen her:) Er opprinnelig østlending. Jobber på rehab. Songdalstunet. Flyttet hit for ett år siden, men kjenner omtrent ingen på min egen alder her. Hvor gammel er du Oss2- 3, du har ett barn?? Gutt/jente? Hvor gammel?

Skrevet

Jeg blir med på DIB treff når som helst:o)

Vellykket sist vi hadde:D

Send mag en PM hvis d blir noe da.

P.S. Er fra Tinnheia

Skrevet

Hehe . Vittig . Jeg jobber å der. Bare i omsorgsboligene oppe ..

Er bare 17 da .. Så er vel litt ung .. ? Har en liten gutt på 5mnd ..

Din da ? Gammel er du ?

Skrevet

Gjør du det ja? Da vet jeg vel kanskje hvem du er?? Omsorgsboligene i hjemmetjenesten da mener du? Når begynte du der? Jeg blir 26 i år. Gutten min blir to i januar:)

Skrevet

Ja, også de inne på selve songtune da :) Har bare jobbet der i 3 dager

da :P Hehe. Skal være det i 6 uker nå ( praksis med skolen )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...