Gå til innhold

Invitasjon til barnedåp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på noen skikkelige fine. Men de kan ikke koste mye.

 

Noen som har forslag til meg?

 

Hvordan er det best å formulere de?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk trykket opp på ett trykkeri vi...med bilde på forsiden, og et "gjennomsiktig" bilde inni, samt teksten da :-) Var knallfornøyd, og vi betalte bare 14 kr pr stk inkl konvolutt...

Om du vil se den kan du sende meg en PM med mail jeg kan sende den til..

Skrevet

jeg fant noen kjempefine på bokhandelen. tro det var ark...(?) blå/rosa glittrende med en hvit ramme - babysko plassert på det blå/rosa

 

jeg skulle egentlig lage selv, men bestemte meg for å kjøpe invit. og heller lage takkekortene..

 

når de kommer til formulering så er disse "ferdig formulert", fyller inn detaljene bare - kjapt og greit!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...