snuppi min Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Linnea - Slik at jeg ikke sovner hver fredag fremover Zzzzzzzzzzzzz
Blue Lady Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Vet ikke hva jeg håper, men tror Linnea eller Timian ryker
Bea en av hver Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Timian eller Linda. Har lyst å se mer av Linnea jeg
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Disse kan ryke: Timian Anne Linnea Marius
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 håper marius eller timian jeg..
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg håper på Linnea eller Timian ryker jeg..
*dum&deiLig*™ Skrevet 26. oktober 2007 #11 Skrevet 26. oktober 2007 Linda?!?!?!? Hun er jo en av de beste jo!
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 26. oktober 2007 #13 Skrevet 26. oktober 2007 Håper Marius, Linnea eller Timian ryker. Har stemt på Åste og Linda.
*dum&deiLig*™ Skrevet 26. oktober 2007 #14 Skrevet 26. oktober 2007 Ikke ordblind, svarte på HI's innlegg;-p
hund&barn@fullrulle Skrevet 26. oktober 2007 #15 Skrevet 26. oktober 2007 Marius kan godt ryke for min del, men han får vel stemmer på utseende. Tror Linnea eller Anne drar.
Mulle :) Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 26. oktober 2007 Ja Linda.. Syntes hun sang dårlig i dag. Mulig det bare var nervøsitet og usikkerhet i dag, men har ikke syntes hun har vært flink å synge i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå