EtMirakel Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Kan en stasjonær pc sende ut stråler som skader ungen? pcen min driver u piper sånn nesten uhørelig pipelyd så blir litt redd!
dritgrei hei hei! Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 kokkeliko, dette er det ingen som kan svare ordentlig på, men mest sansynlig går det fint! Jeg har født to datamaskinunger og venter min tredje, og ingen senskader er oppdaget enda, og eldste er snart syv år :-) Om du syns det er guffent kan du jo skru den av når du ikke bruker den. det sparer du til og med både btrannfare og strøm på :-)))) jeg tror det går fint jeg, uten at jeg er forsker påområdet. Ha en fin fredagskveld!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Tror ikke det gjør noe! Men er som Dritgrei sier at man vet jo ikke noe sikkert!!!!
smilla76 Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Høyfrekvente lyder brukes jo som tortur da, etter hva jeg har hørt. Ikke for å frike deg ut altså, men hadde ikke hatt på pc'en HELE tiden hvis jeg var deg. Merker du noe på ungen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå