Gå til innhold

Dere med barn på 3 uker, hvordan går det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere og barnet det?

Har dere kommet inn i rutiner, og hvordan går det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og du har faktisk tid å skrive et innlegg?? Heldige deg!! Min gutt er nå snart 7 uker, og det er bare de to siste uker jeg har tid å i det hele tatt se på pc'en, dusje, gå på do, spise lunsj, osv.. Har vært helt utrolig krevende og sover IKKE på dagen, untatt litt i vogn på formiddagen. Trodde de 'bare sov og spiste' liksom..., og at skulle få tid å hvile på sofa, snakke tlf, osv.. Men, neida! Men, sover dog på natt. 2-3 økter fra ca 23-24. Den første 4-5 timer, så 2-3, og så 1-2. Da overlever vi styr hele dagen liksom. Gir avogtil lille flaske tillegg på tidlig ettermiddag og en på kveld. Ca 60-90ml nan h.a.1. Bare fordi han på dagen bare sovner på pupp, så våkner like etterpå like sulten, så sovner pga trøtt, og så har vi det gående. På kvelden suger han som besatt, veldig bra, men mendre melk utpå dag. Da ender jeg med skikkelig melke-bad når jeg våkner ved første mating om natten...

Men, da han begynnte å smile og gi oss respons for 2-3 uker siden, ble allt mye bedre. Og, det stemmer at det skjer noe ved 6 uker.. Vippestol er å anbefale, slik kan jeg nå dusje og spise osv på dagen, mens han sitter og grynter for seg selv..

Skrevet

Min er bare 17dager gammel og drømmen av en baby!

Vi står opp kl 10.00, jeg spiser og dusjer før jeg steller og mater henne.

Prøver og være ute av huset til kl 12.00, enten vi skal og handle eller gå tur, da sover hun i vognen.

Dagen går med til soving, mating og kosing.

En gang mellom kl 19 og 20 bades hun, mates og får litt kos før hun legges ca kl 21.00.

Da sover hun til kl 3, får mat og legges igjen.

Våkner igjen kl 7, får litt mer mat, ren bleie, så tar jeg henne oppi min seng, så sover vi sammen til kl 10.00:)

Skrevet

sånn var min til å begynne med også:) kos det.. nå er han 2,5 mnd og merker han begynner å kreve litt mer:) men fremdeles veeeldig snill baby:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...