Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Har nettopp fått 26 tusen kroner fra nav....dei kaller det fødselpenger....får eg disse pengane pluss permisjonspenger???? Blir litt forvirra har jobba som vanlig og har permisjon eit år...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 fødselspenger? I fra nav har jeg bare fått permisjons penger... hva har du "søkt" om?? Noe jeg ikke har fått med meg?
beibiboom Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 altså, enten får du foreldrepenger (månedlig utbetaling, for de som har jobbet de siste 6 mnd, og tjent "nok") eller engangsstønad (som vel er på ca 30 000). Du må jo ha tjent ganske mye for åfå utbetalt 26 000 med 80 % dekning!:-)
jentegutt&gutt Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 du burde nok kontakte Nav. Høres ut som om de har gjort en feil... og vær sikker, de finner nok ut av det etterhvert. 26 000,- utbetalt i mnd. er det "ingen" som får. da dette er over maks beløpet du kan få. Ble ganske forvirra selv ved den første utbetalingen min, hadde regna ut at jeg ville få ca 3000,- mindre utbetalt i mnd med 80% dekning, men fikk plutselig 5000 mindre. Det viste seg at det blir utbetalt pr arbeidsdag, og i noen mnd er det mindre arbeidsdager enn andre.... ble temmelig forbanna.. merker på en måte enn sånn forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå