M by M Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Var på rema 1000 og handlet i dag, og da det var min tur i kassa, kom sjefen bort og spurte hun soms att der hva som var galt. Hun svarer: " Jeg må gå hjem fordi jeg har 37,5 i feber!" Oioioi.... Hadde jeg vært sjef, så hadde jeg bedt henne gå hjem og aldri ringt henne for mer jobb noen gang igjen!
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Ha ha, ja det var virkelig kokvarmt... ;-)
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 eh det skjønte jeg ikke helt... hvis man har feber og er syk har man rett til å gå hjem ja!
M by M Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 37,5 grad kvalifiserer vel ikke engang til feber. Det er rimelig normalt.
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 ok da så.. spørs jo litt hvordan og hvor man måler da : )
Polyxena Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Hvis hun baserte seg på temperaturen alene, så virker det jo litt underlig. Men kanskje hun er slik som meg. Jeg har veldig lav kroppstemperatur når alt er normalt, ligger på ca 36,5. Har flere ganger opplevd å få hodepine, skjelvinger, fryse og føle meg skikkelig dårlig, selv om temperaturen har ligget under 38 grader.
mam <3 Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Det er godt mulig at hun var syk. Jeg har til vanlig ca 36,3 i kroppstemperatur. Bikker den opp mot 37,5 blir jeg faktisk ganske dårlig. Men det er ikke alle som er klar over det da, så hvis noen spør om hvor mye feber jeg har, og jeg ikke gidder å forklare dem hele regla om lav kroppstemperatur sier jeg bare at jeg har 38 eller noe. For det høres skikkelig snålt ut når noen sier de har 37,5 i feber. :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå