Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Har tenkt til å kjøpe flasker i morra.. Tenkte jeg skulle prøve å få vesla til å ta flaske så kan pappa få litt "mat kos" også Også kan jo jeg reise bort noeb timer...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 her bruker vi abre di derrre mam flaskene... lillegutt tar ikke andre flasker. disse har "tutt" som er smal å ikke rund...Ligner vell litt når dem har brystet i munnen tror jeg...
Kondis som en murstein Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Har brukt Dr. Browns flaskene i 7 mnd vi nå ) Sånn anti-kolikk greie inni... Kjempefornøyd med dem!
beibiboom Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 mam-flaskene er myyyye billigere og minst like bra som dr.brown! fåes kjøpt på rema 1000 f.eks
Musemor med tre søte små Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 For oss fungerer MAM best. Tror den koster kr 30,- på rema1000.
sade Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Vi brukte MAM flaskene de første3 mnd, men bytta til Dr. Brown flaskene. Årsaken til det er at lille gullet slukte mye luft når vi brukte MAM flaskene, og det gjorde at hun plagdes mye med magen. Men etter at vi begynte med Dr. Brown flaskene har ikke lille jenta hatt "mageproblemer". Strålende fornøyd med Dr. Brown flaskene.
MammaTilNick Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 jeg anbefaler smokken på MAM flasken å heller ta den på en NAN flaske=) mine mam flasker lekker og er helt forj** å bruke
sade Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg må nok rette litt, mente NAN flaskene og ikke MAM flaskene..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #10 Skrevet 26. oktober 2007 vi har brukt mam sine flasker, prøvde dr.brown sine men lille gutt her likte mam mye bedre. Han har også hatt litt kolikk men dette ble bedre da vi begynte med mam. så vil absolutt anbefale dem. fås kjøpt p¨rema 1000 f eks.
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 27. oktober 2007 #11 Skrevet 27. oktober 2007 Vi begynte med Avent sine flasker da de fulgte med pumpa mi. Men så ville hun ikke ha den lenger. Så nå har vi gått over til MAM, samme som smokkene hennes
Turid Laila Skrevet 27. oktober 2007 #13 Skrevet 27. oktober 2007 Dr.Browns. Han ville bare ha de flaskene til å begynne med. Fine for de får ikke i seg så mye luft. Nå kan han ta Avent sinde flasker også. Men da får han i seg mye mer luft da...
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #14 Skrevet 27. oktober 2007 Her bruker vi Avent sine, lillegutt tar den kjempe lett
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #15 Skrevet 27. oktober 2007 Chicco er det eneste som går her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå