Dronningen! Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 .. hvilken farge skal jeg ha på neglelakken i morgen? Mørk fiolett ( den er veldig mørk) eller lys naturlig... Skal ha på meg kjole med svart og gull i morgen:o)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Lys og naturlig! Negler er finest naturlig...mener nå jeg da! Blir nok så fiiiin atte.
Dronningen! Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2007 Også jeg som har helt ny Dior neglelakk som er helt rå i fargen... Men jeg har den i lys også, så da ordner det seg vel:o) Skal ikke ha så mørk lebestift og da er det ofte pent med mørkt på neglene. Takk for hjelpen så langt:o)
Tally Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Hvordan har du tenkt til å sminke deg da? Hvis du går for naturlig look, så er jeg enig i lys, naturlig neglelakk. Hvis du sminker deg dramatisk med leppestift og øyenskygge som passer til mørk fiolett, så ville jeg tatt den. Kos deg!! :-)
Dronningen! Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. oktober 2007 (S)tinkerbell... jeg visste at du ville gå for den mørke:o) Tally Skal ha på meg litt mer sminke enn naturlig med sotede øyne og en litt nøytral leppestift. Takk for det, i morgen skal jeg kose meg med mannen og bare være kjærester...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå