Gå til innhold

Bivirkninger av 3-mnd vaksine


3,14

Anbefalte innlegg

Har lest etpar innlegg her om vaksiner, og innsett at jeg nok ikke har satt meg godt nok inn i dette....

Lille tulla mi fikk 3-mnd kombinasjons-vaksine igår, og er fortsatt temmelig sutrete og ikke helt seg selv ennå....

Noen som har erfaringer med sånt? Når skal dette gå over? Syns at hun er blitt stillere det siste døgnet og smiler mindre, eller er jeg blitt helt hysterisk og overfølsom?

Setter pris på tilbakemeldinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trasig å høre om slikt for et lite barn hvis foreldre bare vil sitt barns beste og kun gjør en feil, å stole på hva myndighetene sier barnet må ha.

 

Du er ikke hysterisk! Når du observerer endringer hos ditt barn er det slik det er. Du er verdens ledende ekspert på ditt eget barn.

 

Du sa at jenta di fikk trippelvaksinen som da skal være DTP. Fikk hun også HiB og poliovaksinene?

 

Jeg anbefaler deg virkelig å oppsøke litteratur på området. Først og fremst om de vaksinene jenta di har fått og hvordan du kan redusere faren for senskader.

 

Husk at dersom dere følger programmet, skal jenta ha de samme vaksinene ved 5 og 12 måneders alder. Jeg vil selvsagt ikke si hva du skal gjøre, men dersom du bruker mye tid fremover på å skaffe deg kunnskap om vaksiner, er det helt sikkert tid som er meget fornuftig brukt.

 

Håper virkelig jenta di kvikkner til. Våre barn fortjener en bedre start på livene sine enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på de som tror vaksiner er farlig. Vær så snill.

Jeg tenkte akkurat det samme om min lille gutt som for kort tid siden fikk 3mnd vaksinen. Leste en del tragiske innlegg her og ble utrolig redd og bekymret. Så jeg brukte en del tid på å finne ut litt om temaet og kontaktet noen å snakke med som har peiling. Blant annet min svigerinne som er farmasøyt.

 

Det er helt normalt at babisene våres er litt ute av seg noen dager etter vaksinen. De kan føle seg litt dårlige, få diare, feber, forstyrret apetitt og sånt. Helt vanlig i 2-3 dager. Jeg visste jo ikke dette, kun at de kunne få litt feber. SÅ jeg var såå redd når knerten ikke var seg selv noen dager. Men nå er han helt som før igjen.

 

VI skal være så glade for at de får vaksine mot skumle sykdommer. Særlig nå som det er mye innvandring og vi er mye ute å reiser. Tenk så mye smitte det finnes i barnhagene. Det er jo helt nødv. at de blir vaksinert. Ikke tenk så mye, bare vær glad for at vi lever i Norge hvor slikt blir nøye fulgt opp og forsket på. Kjenner også en professor i biologi som vet nøyaktig hva som finnes i vaksinene og hvordan de virker. Han vaksinerer gladelig sine barn.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ikke tenk så mye, bare vær glad for at vi lever i Norge hvor slikt blir nøye fulgt opp og forsket på"

Er du seriøs nå eller? Fraråder du folk fra å tenke, og ønske det beste for barna sine fordi du har snakket med en farmasøyt?!

Fint at din gutt ble som før etter vaksinen, hvis du leser noen av innleggene under her, vil du oppdage at ikke alle er like heldige..! Direkte frekt å bagatellisere problemet på den måten!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan ikke si at de gladelige anbefalingene fra en vaksinekåt dr.Mengele gir meg den helt store vaksinasjonstrangen.

Men, men... blandt lykksalig uvitende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...