Mø schæl! Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Har fått flere paniske beskjeder på Facebook om et sånt dikt man MÅ lese og sende til minst 10 personer, ellers vil man møte ulykke innen veldig kort tid. Flere eksempler på mennesker som hadde unnlatt å sende diktet videre, og mannen hadde dødd i bilulykke osv... Jeg blir så irritert på sånt!! Søppelmail! Vet jo selvsagt at det bare er noe tull, så jeg hopper galant over det - men sitter igjen med en litt uggen følelse likevel! Hvem er det som driver og komponerer sånt søppel? Og irriterer meg over vennene mine som panisk sender videre også... BLÆH :-(!
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Er så enig med deg!!!!! Plager meg grenseløst å få sånne mailer, sms`er og meldinger på Facebook. Sender ALDRI dette videre. Skal begynne å sende tilbake til den som har sendt meg jeg - tyvetalls stykker i slengen. hehehe
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Når jeg får sånne mail eller sms pleier jeg enten å slette de med en gang eller så svarer jeg noe sånt som: ¤ dette er en bæsj. Send den til 87655 av dine nærmeste venner innen 3 min ellers vil du og din familie rammes av diare i 14 uker Ja jeg har dårlig humor;) Synes sånne mailer sykt teite
☆Anonymia☆ Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 fruktmos: hahahahahhahhahhaha det der skal jeg faaaan meg gjøre neste gang..hahahhahaha ler meg ihjel
Kondis som en murstein Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Sinnsykt bra, fruktmos :-D
Mø schæl! Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2007 Hahaha! Den var ikke dum! Den skal jeg jammen meg bruke :-)!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå