Gå til innhold

Andre meg små mager her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 22 nå og har en velig liten mage, synes liksom alle andre har veldig stor og blir nesten litt redd, den er nesten helt flat når jeg ligger, men har en sprek krabat inni der! som rører seg hver dag da:) andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å der er du har lurt fælt på åssen det gikk med deg og spiren din... så bra at alt går bra med deg =))

Skrevet

Uke 19 her også, og såvidt mage. De som vet jeg er gravid kan se det, men ikke noen andre!!

Skrevet

Hei u:) ja alt går bra med med lille gutten i magen! han er sprek og fin! har ikke hatt di smertene siden så..

Skrevet

Vær glad den er liten for magen kommer tidsnok!!! Jeg er en av de store(bare se på bildene mine) og det er ikke noe morsomt, alt blir ett forbanna slit og det er jævlig tungt! Og jeg blir bare større og større og har enda 10 uker igjen :-((((

Så kos deg med den lille magen, og tenk på at du er heldig og har ett mye lettere liv enn mange av oss, du heldigrisen :-)

Skrevet

Hei! Jeg har også en liten mage. Nå er jeg i uke 32 da. Men alle sier at jeg er liten til å være så langt på vei. Men jeg syns det bare er deilig å ikke være så stor og tung. Jeg vet at ungen har det bra og veier litt mer enn gjennomsnittet.

Skrevet

Jeg er 32 uker på vei og får stadig høre hvor liten mage jeg har. Er ganske irriterende og ikke minst gjør det meg bekymret. Blir jo nervøs for at han ikke vokser som han skal når man hele tiden får høre slikt.

Skrevet

Hei! Selv om du har liten mage så vokser nok fosteret som det skal. Jeg er også 32 uker på vei med en liten mage. Jeg vet at han vokser og at alt er som det skal være. Jeg vet at gutten min til og med veier mer enn gjennomsnittet. Det kan være at man bærer fosteret lenger inn i magen enn andre. Og at andre kanskje har mer fostervann som gjør at magen blir stor. Alle er forskjellige. Men spørr lege eller jordmor hvis du er bekymret.

Skrevet

I følge de målene legen tar når jeg er på kontroll ligger jeg akkurat på gjennomsnittet på den kurven, så satser på at alt er ok. Regner med at han hadde reagert hvis magen så ut som den var veldig liten. Jeg er førstegangs fødende så har egentlig ikke så mye greie på hvor stor den skal se ut. Håper at jeg om to måneder føder en stor gutt og kan si HA, der ser dere, han var ikke så liten likevel:)

Skrevet

Jeg er i uke 34.. Å jeg får stadig høre "du er da ikke stor"..

Men skal love dere at babyen tar sin plass fordi:)

Å når jeg er på kontroll ligger jeg alltid over den røde streken..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...